Gå til innhold

Siktedes syt i media.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt at den siktede for falsk forklaring syter over å bli mistenkeliggjort! Er det så rart med den dommen han har. En slik handling vil følge han hele livet, uansett bedring. På samme måte som hun som ble voldtatt må leve med det hele sitt liv. Og hun er faktisk ett offer, ikke han. Jeg tror han er uskyldig i saken, men synes ikke synd på han. Synes hans stakkars meg holdning vitner om at han ikke forstår hvor gale det han gjorde egentlig var. Alle fortjener en sjangse, men en må stå for det en har gjort for alltid! Politiet må bruke alt de kan for å klare dette. det går selvsagt ut over de som har vært domfelt! Politiet får jo kritikk uansett hva de gjør. Skjønner godt at få gidder å gå den veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...