Gå til innhold

Dere som har vært på litt visninger på hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alltid boden helt strøkent? Eller har folk plassert en del ting i boder og har det ellers striglet?

Jeg sliter litt med hvor jeg skal gjøre av en del ting og har derfor plassert de i hyller i boden. Er mye gulvplass igjen men altså ikke så veldig orden i hyllene. Bør jeg bruke mye tid på dette eller er den dyrebare tiden jeg har igjen frem mot visning mest viktig å konsentrere seg om de andre rommene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sjeldent boden er helt tom, men heller ikke overfylt. Man bør se romstørrelsen og utførelsen av rommet, men om det står noe der i hyller gjør det ingenting :)

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

For å si det sånn, jeg ville ikke ha brukt tid på boden på bekostning av de andre rommene. Men når det andre er i orden og vi har litt ekstra tid, da prøver vi å rydde litt på boden slik at kjøper kan få en inntrykk av hvor mye plass det er.

Jeg tviler på at du går glipp av et salg pga en rotete bod, men du kan gå glipp av et salg pga et rotete inngangsparti fordi det ødelegger førsteinntrykket.

Skrevet

Du kan jo gjemme noe i bagasjen på bilen ;)

Skrevet

Kan du ikke lagre ting hos naboer eller familie da? Hvis du føler det blir et rotete inntrykk?

Skrevet

vi sendte ca 8 billass til mamma når vi la ut leiligheten vår for salg. det for å få orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...