Gå til innhold

Ble innlegget om Pedersen slettet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke grenser for sensur her inne?

Skrevet

Unødvendig. Da blir man kneblet. Det er lov å mene. Begynner å bli like selektivt her som i visse aviser. Der legger de ikke til mulighet for kommentarfelt hvis ledelsen regner med det blir skittkasting.

Dessuten var det ca 90 mot 10% så dette ble bare dumt!

Skrevet

Modereringen her inne virker mildt sagt vilkårlig.

Skrevet

Alle som klager får medhold her. Moderator gidder ikke sjekke hva det er en gang!

Skrevet

Hurra for åpenhet dere :)

Enig i at man skal holde seg for god for skitkasting, men man bør kunne snakke om ting. Det skal ikke ties ihjel!

Blir mennesker kneblet og sensurert så skaper man ekstremister. (Ikke at jeg akkurat tror det er så mange ekstreme mammaer her inne da ;))

Skrevet

Det var mer enn et person angrep enn et tema hvor meningene var allsidig, spør du meg.

Skrevet

Så snart en av nickehønene klager så blir innlegg slettet!

Skrevet

Moderator følger nok reglene for DIB mer enn du som kaller noen her inne for nickelhøner gjør.

Jeg var en av de som rapporterte innlegget. Syntes absolutt ikke det var et greit innlegg med greie kommentarer. Folk bør tenke seg om før de kaster dritt på andre i nettforum.

Og nei, kjenner ikke personen det var snakk om. Verken pga. politikk eller Utøya.

Skrevet

Ja merkelig det der. De politisk korrekte styrer skuta, lukter arbeiderpartiet lang vei! (ehm..har stemt på dem jeg også haha)

Og nå har de gjort sin plikt, for det ble plutselig så himla stille her inne, sikkert gått å lagt seg.

Må si jeg syns nick-hønene er ganske så tørre. Eneste jeg er litt imponert over er CaptainHindsight, hun står på meningene sine - selv i motvind. :D

Skrevet

Ok da er politiske debatter forbudt her hvis ikke alle er enige!

Skrevet

Nickhønene legger snart dette forumet øde. Blir like kjedelig som resten av dib/bim.

Skrevet
Ja merkelig det der. De politisk korrekte styrer skuta, lukter arbeiderpartiet lang vei! (ehm..har stemt på dem jeg også haha) Og nå har de gjort sin plikt, for det ble plutselig så himla stille her inne, sikkert gått å lagt seg. Må si jeg syns nick-hønene er ganske så tørre. Eneste jeg er litt imponert over er CaptainHindsight, hun står på meningene sine - selv i motvind. :D

Hihi, nei, jeg er ikke alltid politisk korrekt, men står for det jeg mener :) (Og nei, var ikke noe drittkasting sånn sett, jeg liker bare ikke en mann som vil kneble andre. Det går for dem som sensurerer enhver debatt her inne også. Utenom hetsing så bør man kunne si hva man mener uten å bli sensurert)

Skrevet

Nå er det jo moderator som sletter ukritisk !

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hmm her har jeg gått glipp av noe ser jeg...

Og hvorfor er det en trussel for forumet at enkelte signerer med nick? Er det vanskelig for deg å være anonym når jeg ikke er det? Hvor er logikken?

Skrevet

Jeg kunne gjerne skrevet anonymt, problemet er at jeg får der ikke til på mobilen og jeg gidder ikke sitte på anonymforum på pc'en :) Er stort sett inne og leser når jeg sitter på toget ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...