Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Vi skal straks arrangere vår første barnebursdag, og lurer litt på om det blir kjedelig med kun "vanlig" bursdag? Ser så mange av vennene mine legger ut bilder på facebook hvor de har alt fra sjørøverbursdager til prinsessebursdager. Blir jeg den kjedelige mammaen hvis vi ikke gjør noe annet enn å spise pølser og kake og fiske etter godterposer?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Vi hadde vanlig bursdag på første barnehagebursdag. Ungene spiste det de hadde lyst på, videre var det frilek. Ungene storkoste seg:-)
Swana Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Tror de fleste unger koser seg i bursdagsselskap uansett... :-) Jeg hadde sikkert valgt "kjip" bursdag, iallfall så lenge bursdagsbarnet ikke etterlyste noe spesielt tema selv. Blir styr nok tenker jeg... ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Jeg syns det er moro med tema, men gjør det kun hvis barna vil. Men jeg prøver å overtale de til å velge noe mer spennende som prinsesse og sjørøverbursdag og det har jeg klart. Vi har hatt diverse tema som jungeldyr, undervannstema, disney, skog (da var vi i skogen og serverte mat og dessert og hadde leker) +++
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Takk for svar Dette er bare 3-4-åringer, så de er kanskje ikke så kravstore enda. I tillegg er det få som har vært hjemme hos oss, så kanskje det er morsomt å utforske huset og rommet til datteren min. HI
Gjest sug lut Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Nei, aldri hatt temabursdag på alle de årene jeg har hatt unger. Ikke andre fancy-schmancy løsninger heller, bare trad barnebursdag med sette halen på grisen og flasketut og ballonger. Det er alltid suksess, så ikke stress.
Lettie Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 De barnebursdagene barna her har vært i har stort sett vært: frilek (leker som regel med gavene bursdagsbarnet får), spise, frilek eller noe organisert som skattejakt, fiske etter godteposer, halen på grisen osv, dessert, frilek Har sjeldent opplevd at det er et veldig gjennomført tema annet enn feks pynt og kake, men mange har bare vanlige muffins også Hvis det er utkledning nekter sønnen min å dra (han hater å kle seg ut), så er så fint når det står at kan kle seg ut om man vil. Ungene er stort sett fornøyd uansett og man trenger ikke stresse så mye, er min erfaring..
*venter en liten gutt feb* Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 nei vi hadde ikke noe tema sist.
Squirrel79 Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 Når vi feiret 3-åringen i vinter hadde vi helt vanlig bursdag. Ungene kom og lekte litt, så spiste de pizza før de lekte litt til, og så var det kaker. Og så lekte de litt til. Ikke noe mer organisert enn det. Ungene storkoste seg. Flere av barna hadde ikke vært hos oss før, så bare det å leke med lekene til mini var spennende i seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå