Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Vi har hittil kun prøvd Libero og Pampers på vår 5 uker gamle baby. Ofte kjennes hun fuktig ut på rumpa. Jeg antar da at bleien er veldig våt, men det viser seg da like ofte å ikke stemme. Dette er veldig irriterende, spesiellt om natten da hun gjerne våkner litt etter bleieskift og kunne da tenke meg å spare meg for de skiftene som ikke er nødvendig. Lignende erfaringer? Vi er ikke noe "merkefreak" på bleiene, har brukt de siden de er å få kjøpt på nærbutikken.
Koala *g07* Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Fornøyd med Rema sine faktisk. Der Libero har lekket på natta er rema sine like tette
Dini Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Prøv First Price eller Coop sine bleier. Funker her i hus. Pampers har jeg hørt er masse parfyme /lotion i.
Regina Phalange Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Prøv Coop sine! Vi er kjempefornøyd :-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Da får vi starte litt bleietesting her hjemme fremover skjønner jeg Hi
KonTiki Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 Jeg syns lillegull blir fuktig av Pampers sine, han kjennes klam ut nedentil og bak. Nestandig når vi brukte Pampers. Vi har også prøvd Rema= sår, Coop= lekkasje... Eneste som funker optimalt her er Libero:-) men alle romper og babyer er forkjellige så man må bare prøve seg frem;-)
☆☆☆ Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Brukte libero på de to minste størrelsene, deretter coop/rema. Har aldri skiftet om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå