Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Huff, her gulpes det hele tiden. Under maten og helt frem til neste måltid. Det blir bare verre og verre.Hun blir våt og kald hele tiden og jeg skifter og skifter. Det er nå som det er og vi får bare ta tida til hjelp. Hjemme går det jo forsåvidt greit, men verre når jeg har henne med meg ut.Til helgen skal vi i konfirmasjon, og både hun og jeg skal jo pynte oss litt. Hun er jo liten så ikke noe problem og skifte til noe enkelt til henne hvis det blir søl, men verre med meg. På natten blir det lite søvn fordi hun blir urolig når hun gulper hele tiden. Hver gang hun faller til ro våkner hun plutselig til igjen, og da følger gulp, skrik og kaving før jeg må bysse henne i søvn igjen. I tillegg våkner hun jo litt ekstra av at jeg blir nødt til å skifte tøy på henne hele tiden. Nytter ikke la henne ligge i bleia, for hun sparker av seg dyner osv. Noen som har noen gode tips/erfaringer på hvordan løse disse situasjonene best mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå