Gå til innhold

Noen som har erfaring meg Teutonia vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en Teutonia lammeskins pose av en venninne av min mor. Den ser jo veldig varm ut, så må vel kanskje vente til det blir skikkelig kaldt før jeg kan bruke den.

Fant det jeg tror er en nyere versjon av den jeg har inne på denne siden:

http://www.mypram.de/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=134635043213430&ls=en&nochache=1346350808-16761&rubnum=teutonia_2012.teutonia_zubehoer&artnum=f66.8184-00&id=11&gesamt_zeilen=Tshowrub--teutonia_2012.teutonia_zubehoer

Og det jeg lurer på er hva er "fottmuff"?? Er det ikke en vanlig lammeskins pose?? Eller er det bare til beina?? Uff føler det er et veldig dumt spørsmål men noen må jeg spørre...!

Burde jeg kjøpe en annen vognpose til å bruke nå til høsten? Poden er 4 mnd og om 1 mnd eller 2 bytter vi sikkert til sportsvogn, men jeg syns den ser så "kald" ut i forhold til baggen. Det kommer jo mye mer vinn inn i sportsvognen ser jeg for meg. Kan jeg eventuelt ta overdelen av denne lammeskinsposen av og bare ha underdelen og så en dyne? Evnt hvilken type dyne?

Lurer også på om noen har erfaring med Stonz bootisene, vurderer å kjøpe et par, men vil gjerne høre deres meninger og erfaring.

Uff ble litt langt dette men ikke alltid like lett å være førstegangsmamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har fått en Teutonia lammeskins pose av en venninne av min mor. Den ser jo veldig varm ut, så må vel kanskje vente til det blir skikkelig kaldt før jeg kan bruke den. Fant det jeg tror er en nyere versjon av den jeg har inne på denne siden: http://www.mypram.de...utonia_zubehoer Og det jeg lurer på er hva er "fottmuff"?? Er det ikke en vanlig lammeskins pose?? Eller er det bare til beina?? Uff føler det er et veldig dumt spørsmål men noen må jeg spørre...! Burde jeg kjøpe en annen vognpose til å bruke nå til høsten? Poden er 4 mnd og om 1 mnd eller 2 bytter vi sikkert til sportsvogn, men jeg syns den ser så "kald" ut i forhold til baggen. Det kommer jo mye mer vinn inn i sportsvognen ser jeg for meg. Kan jeg eventuelt ta overdelen av denne lammeskinsposen av og bare ha underdelen og så en dyne? Evnt hvilken type dyne? Lurer også på om noen har erfaring med Stonz bootisene, vurderer å kjøpe et par, men vil gjerne høre deres meninger og erfaring. Uff ble litt langt dette men ikke alltid like lett å være førstegangsmamma

Bor forresten i Bergen men har ikke vært her på et par vintre så vet ikke helt hvordan høsten/vinteren er her nå for tiden.

også ET spørsmål til, er det noen som vet hva det koster å rense en sånn lammeskinnspose??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...