Gå til innhold

Hvorfor er ikke barnevadere mer utbredt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vår barnehage blir det mye vått, og vannet blir liggende lenge. Så med en liten en som elsker å plaske i vanndammen er barnevadere perfekt. Fant frem dem i boden nå. Håper de egner seg. 2 str for store, men med ullsokker oppi gikk det bra.

Noen flere som bruker vadere her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøper man det? Hadde iallefall vært genialt her...

Skrevet

Fordi barn ikke vokser proporsjonalt i føtter og ben. Dermed blir de vanskelige å tilpasse skikkelig.

det er IKKE godt å gå i noe som er 2 nr for store:(

Skrevet

De er ikke så lette å bevege se i som vanlige støvler og regnbukser. Ofte sitter de ikke så godt. For de minste barna er de sikkert fine, men for våre barn som gjerne går flere kilometer på tur hver dag i barnehagen, klatrer i trær, hopper tau og spiller fotball fungerer det ikke så godt. Det er heller ikke så fleksibelt.Du må ha vanlige støvler og bukser i tillegg.

Skrevet

De er ikke mer utbredt fordi ideen er genial, men kvaliteten suger.

Fikk hull i løpet av et par uker, reklamerte og det samme skjedde igjen. Dette var begge hull som kom av svakheter i produksjonen.

Snakket med en annen i samme barnehage som hadde samme erfaring og ga de opp etter kort tid.

Skrevet

Jeg tenkte kunn på de minste som sitter i vanndammer. Ikke til å ha på tur :)

Mine er kjøpt for 6år siden og har tykt gummi. Storebroren fikk ikke brukt dem siden vi kjøpte de for små. (Vanskelig å tilpasse som noen sa over her).

Nr 3 skal få æren å bruke dem. Men jeg skal snakke med barnehage personalet om det med bevegeligheten. Hvis de ser han sliter så får de heller gå tilbake til vanlig regnbukse. Men de blir han bløt i med det samme han setter seg i vannet. Da vannet kommer under buksa og ned i støvlene.

HI

Skrevet

Fungerte supert her når lille var på småbarnsavd. Da var buksene uunnværlig. Eneste å utsette på de var at de ble fort klamme inni. Men supert for vår badeand:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...