Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 En ansatt i barnehagen, som har betydd veldig mye for vårt barns trivsel i barnehagen, skal nå desverre slutte. Jeg vil gjerne gi en avskjedsgave, men hva passer det å gi?
Chelseafan Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Lysstaker med lys ved siden av,er vel alltid hyggelig og få,eller et Smykke ( til rimlig pris 200-300 kr )
BinaBaby Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Jeg jobber i bhg og blir kjempe glad for alle gaver, men mest av alt er de koselige kortene og varme ordene, det er de personlige takk som er virkelig rørende. Da føler jeg at foreldre virkelig har fått med seg hvor mye jeg har gjort for å ta godt vare på deres barn. En gave jeg fikk tidligere i år var spesielt nydelig synes jeg. Det var en stor porselens tekopp med asjett og rosa hjerter på overalt oppi var det en pakke med jordbærte, det var pakket pent inn i gjennomsiktig plast og ved siden av et kort med et stort sau som klemmer rundt et lite sau og som var fylt med varme ord. Jeg begynte å gråte for det vare bare så varmt og godt! Dermed er jo tekoppen en god symbolikk
ROFL Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Tusen takk for svar. Det med tekoppen var en god idé. Jeg fant noen kjempesøte termokopper med "barnetegninger" på, og tenkte å gi det sammen med et kort med en tegning fra barnet mitt, og en personlig hilsen. Høres det ok ut?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Har man lov å gi pakke til kun en spesiell ansatt i barnehagen (feks primærkontakt) ? Har og tenkt å gjøre det samme selv. Dette er en privat BHG. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå