Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Nå har vi akkurat blitt gravide med nr 2, og angsten for å føde har allerede meldt seg... Hadde en forferdelig første fødsel fordi jeg taklet smertene så dårlig, og jeg er livredd for å måtte gjennomgå dette på nytt. Dere som gruet dere til å føde, hvordan forberedte dere dere? Hva gjorde fødselen enklere? Jeg håper så inderlig på at jeg kan få epidural, men med førstemann var åpningsfasen så intens at jeg ikke kunne få det Noen som har erfaring med saltvannpopler og/eller pudendalblokkade? De med enkle/fine fødsler trenger ikke å svare, jeg føler meg allerede mislykket som hadde en så dårlig opplevelse med første fødsel.. Hilsen vettskremt andregangsfødende
<3 2G <3 Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Jeg venter på samtale med spesialjordmor på sykehuset selv, så er vel litt spent på hvordan andre har opplevd nr 2 med angst. Den samtalen hjalp veldig sist, men nå er det andre ting jeg uroer meg for.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Jeg gikk i terapi hele svangerskapet med en spesialjordmor som jobbet på angst-teamet tilknyttet fødeavdelingen (unn). Hun reddet virkelig min andre fødsel. Vel, terapi + at jeg ble lovet tidlig epidural (fikk epidural med en gang jeg kom på sykehuset). Fantastisk fin fødsel. Ville snakket med din fastlege og fått henvisning til spesialjordmor eller noen andre profesjonelle å prate med.
Gulosten™ Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Hei! Hvis du vil kan du sende meg en PM, så kanskje jeg kan hjelpe deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå