Gå til innhold

Pannekaker til min 11mnd gamle datter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten syltetøy og sukker selvfølgelig. Det er jo ku melk i, blir usikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er farlig,er barn på 10mnd i min barnehage og de spiser Pannekaker i alle fall

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Etter 10 mnd kan man starte å bruke ku melk i matvarene til barna, fra 12 mnd kan det drikkes rent, i følge "boka"..

Skrevet

Takk for raske svar!!

Skrevet

Det er ikke sukkeret som er problemet, men kvelingsfaren. Lærte på førstehjelpskurs at 1 åringer ikke burde ha pannekaker og vafler.

Skrevet

kos dere med pannekaker :)

Skrevet

Små biter som du passer på at forsvinner ned før neste bit kommer er ikke noe problem! Behøver jo ikke gi mengder første gangen heller!

Skrevet

Jeg fikk kumelk på flaske fra jeg var 5mnd gammel og jeg lever da i beste velgående enda jeg :P hehe.. Neida, tror ikke pannekaker har så mye å si, trodde det var bakteriene i kumelka de mener er "farlige" og disse dør jo ved steking uansett :D

Skrevet

Kvelningsfare tenkte jeg ikke på, men det blir jo små biter uansett. Hun fikk i seg litt iallfall .

Skrevet

Tror det går helt greit. Alternativt lag ei røre med erstatning til henne?

Blåbær pleier å være populært på.

Skrevet

Fra 10 mnd kan vanlig melk brukes i matlaging. Her får vår11 mnd gamle smake vafler og pannekaker og det går end på høykant. Våre eldre barn har også fått dette, og det har gått helt fint. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...