Gå til innhold

Som om jeg ikke gruer meg nok til tannlegetime!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå dukket innkallelsen opp, og jeg har hørt at tannlegen min ble observert alkoholstinkende på butikken og kjøpe øl før lunsjtid :( Jeg har mest lyst å avbestille, men jeg liker å tro at jeg ikke lar meg påvirke av rykter og sladder :( Så er det tannlegeskrekken da, jeg er alltid villig til å tro det verste om tannleger..

Hva gjøre? Satse på at det er usant, eller at han i det minste er edru på jobb (skummelt), eller finne ny tannlege (fristende)? Å innlede etterforskning er uaktuelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møt opp til timen, og lukter det øl/alkohol av ham så går du.

Skrevet

kanskje han skulle ha øl til kvelden og ikke kunne kjøpe den andre tider enn i lunsjen, og det er jo ganske mange munnskyllemiddler som stinker alkohol og siden han er tannlege så..... , dette går nok bra :)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan det er med lukta, men mannen liker innimellom å kjøpe seg ingefærøl. Skvatt skikkelig en dag han kom kjørende inn foran huset med vinduet nede og en ølflaske i hånda, og skulle til å kjefte han huden full da han snudde etiketten mot meg og gliste.

Og så er det noe med en fjær som kan bli til mange høns, osv osv. Kunne jo hende han skulle ha øl til en annen anledning, eller en annen person for den saks skyld? Men jeg er enig med Ziva. Dra til timen, lukter han alkohol eller ser påvirket ut, så snur du bare og går ut igjen.

Skrevet

Blir nok til at jeg går - tannleger er jo ufyselige uansett promilenivå, og her har jeg tross alt time. Det er tannlegemangel i distriktet..

Skrevet

Jeg samlet opp mot og skaffet barnevakt til go'bebien, og hva skjer? Sekretæren ringte i formiddag (ikke i dag tidlig) og fortalte at timen måtte flyttes fordi tannlegen er syk! Nervøsiteten øker...

Skrevet

Fyllesyk? Hahahahhahahaha!

Tanken streifet meg, for å si det slik :(

Jeg gir han en sjanse, han har tross alt passet tennene mine i en årrekke. Men jeg vurderer benzodiazepiner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...