Gå til innhold

Hvor får man kjøpt mineral makeup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke på nettet, men i hvilke butikker tenkte jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel i all hovedsak på sånne massasje-krem-spa plasser. I alle fall er det bare de som har her jeg bor. Parfymeriet har ikke her.

Skrevet

Så da må jeg evt. bestille på nettet da? Jeg aner jo ikke hvilken styrke som passer til min hud.

hi

Skrevet

Hvilket merket vil du ha på mineral make up'en da ? De fleste merker fører mineral make up nå, men det er laaaangt ifra alle man burde bruke, akkurat som med vanlig sminke. Noen merker er også bedre for feks sensitiv, tørr hud. Jeg bruker kun mineral make up, og har gjort det i mange år grunnet problem hud. Vil du ha tips, kan du gjerne få det, men best er å forhøre seg med en som jobber i parfymeri/hudpleiesalong for å få riktig til huden din.

Skrevet
Hvilket merket vil du ha på mineral make up'en da ? De fleste merker fører mineral make up nå, men det er laaaangt ifra alle man burde bruke, akkurat som med vanlig sminke. Noen merker er også bedre for feks sensitiv, tørr hud. Jeg bruker kun mineral make up, og har gjort det i mange år grunnet problem hud. Vil du ha tips, kan du gjerne få det, men best er å forhøre seg med en som jobber i parfymeri/hudpleiesalong for å få riktig til huden din.

Jeg vet ikke hvilket merke. Hadde vært fint med noen tips. Jeg har veldig sensitiv hud, klør av det meste. Derfor jeg har lyst til å prøve mineral sminke. Har også tørr hud.

hi

Skrevet
Vitusapotek har

Er ikke vitus apotek her jeg bor desverre.

hi

Skrevet

Jeg har også veldig sensitiv hud, og tørr hud, og har brukt mange år,vært gjennom mange merker, og brukt skammelig mye penger .. Id minerals, Glo minerals og everyday minerals er mine personlige favoritter. Første gang jeg kjøpte id minerals var i et parfymeri for å få riktig farge bare, ellers har jeg kjøpt det på nettet, for både id og Glo er dyre merker, og du sparer vel rundt 30- 40 % ved kjøp på nett,så lønner seg det. Coverbrands.no og blivakker.no har mye bra mineral makeup. Dog... Det beste grunnlaget for all makeup er en god krem. En krem tilpasset din hud er faktisk viktigere enn man tror. Ihvertfall når man har sånn vanskelig hud som oss ;)

Skrevet
Jeg har også veldig sensitiv hud, og tørr hud, og har brukt mange år,vært gjennom mange merker, og brukt skammelig mye penger .. Id minerals, Glo minerals og everyday minerals er mine personlige favoritter. Første gang jeg kjøpte id minerals var i et parfymeri for å få riktig farge bare, ellers har jeg kjøpt det på nettet, for både id og Glo er dyre merker, og du sparer vel rundt 30- 40 % ved kjøp på nett,så lønner seg det. Coverbrands.no og blivakker.no har mye bra mineral makeup. Dog... Det beste grunnlaget for all makeup er en god krem. En krem tilpasset din hud er faktisk viktigere enn man tror. Ihvertfall når man har sånn vanskelig hud som oss ;)

Så dem har mineralmakeup på parfymerier? Hva slags krem bruker du under? Jeg har brukt bare vanlig dagkrem, men det holder vel kanskje ikke ?

Skrevet

De har ihvertfall id i de fleste parfymerier vil jeg tro. Glo minerals finnes hos enkelte hudpleiere og i store make up butikker. Hvilken krem jeg bruker avhenger litt av årstider faktisk ;) om vinteren tåler den ingenting, og er super tørr, så da trenger den myyyye fukt, men ikke fett for da får jeg kviser:( om sommeren er den som regel grei å ha med å gjøre, så da bruker jeg en lettere krem. Men alltid krem som er ment for sensitiv hud. Bruker fast et serum fra md formulation, over nå så bruker jeg en krem fra det norske merket kremfresh. Merket ble startet av en mor med to døtre som hadde atopisk eksem, og hun fant ingenting som hjalp dem, og lagde sin egen krem:) De har butikker i Bergen,Trondheim og Sandvika nå. Kremene dems har iallefall hjulpet min hud veldig, og de står innenfor mye av det jeg synes også er viktig når jeg kjøper krem/makeup.. Som ingen dyreforsøk, naturlige ingredienser og hormonforstyrrende stoffer. Hjemmesiden dems er kremfresh.no om du vil ta en titt ;)

Skrevet

Ok takk for svar :)

Finner sikkert en fin krem, skal jeg ta en titt på parfymeriet eller noe, håper de har mineral der ;)

Kom ikke inn på den sida, kom opp noe rare greier.

hi

Skrevet

Så rart du ikke kom inn på siden..du skrev kremfresh i et ord? Vel, Lykke til med kjøp iafall, håper du finner noe som virker for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...