Gå til innhold

Hvite løgner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke hvite løgner sier dere til mannen deres?

Jeg kan feks si "ja, du er fin på håret!" når han spør og vi har det travelt. Selv om han nødvendigvis ikke akkurat har verdens fresheste sveis.

Jeg underdriver hvor mye ting koster når jeg shoppet. Ikke at han egentlig bryr seg, men jeg synes det er flaut å bruke 300,- på en body.

Jeg sier jeg har lest bok mens babyen sov, når jeg egentlig har sett på unge mødre på nett-tv.

:-D

Noen fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begir meg og ut på den : den kostet bare.. osv.. Ikke nødvendigvis riktig pris. Mye pga mannen hater å bruke penger, så om han kunne levd 20 år på to gensere og en bokser så hadde han gjort det. Så når jeg handler inn klær, til både, meg, han og vesla så blir det litt hvite løgner når det gjelder prisen. og det selv når ejg handler på salg. Handlet i går 2 skjorter 2 gensere og en t skjorte til mannen på salg til 75 kr plagget, men sa det var salg til 50 og da var han fornøyd.

Jeg vet det ikke er riktig men jeg orker ikke den samme diskusjonen hver bidige gang jeg kjøper ett eller anna..

Skrevet

Godt å høre at det finnes flere som meg;)

Jeg var MYE verre med han jeg var gift med før..

Der måtte jeg ha tillatelse til alt;)

Han jeg har nå.. er fornøyd så lenge jeg ikke sløser..

(body til bebis kr 300 gjør ingenting så lenge jeg har penger til det:)..

I tillegg nå som jeg er gravid, så kommer jeg unna med nesten alt;)

Skrevet

No such thing.

Nei, jeg lyver ikke. Hverken til gubben, eller til andre.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg kunne kjøpe et plagg, putte det langt inni skapet, og da jeg tilslutt brukte det og han lurte på hvor jeg hadde det fra, svarte jeg at "jeg har hatt den en stund...." Teknisk sett var det jo ikke løgn, men allikevel... :P

Skrevet

Nei, faktisk helt ærlig om alt. Verste jeg vet er de som går og smålyver hele tiden og aldri vet hva som er sant. Kunne aldri levd med en slik mann. Og holder man på sånn lenge nok er det garantert at man blir avslørt

Skrevet
Nei, faktisk helt ærlig om alt. Verste jeg vet er de som går og smålyver hele tiden og aldri vet hva som er sant. Kunne aldri levd med en slik mann. Og holder man på sånn lenge nok er det garantert at man blir avslørt

Godt sagt, Amelita.

Skrevet

haha,jeg gjorde det samme som nr 5 ofte med han jeg bodde med før-har forsøkt det samme nå med mitt barn som har full kontroll og ikke går på den.

Skrevet

"Det er ingenting" er vel eneste hvite løgnen jeg kommer med.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Det eneste jeg lyver om til mannen min er vaskemaskinen. Jeg er sååå dårlig til å huske å ta ut av vaskemaskinen. Så når mannen min ser at det står på en vask og spør når jeg satte den på, så svarer jeg stort sett alltid "Det er ikke så lenge siden" ;)

Skrevet

Hehe, hadde en skikkelig en i går, da det kom "rom 123" i posten.

"Har du begynt å abonnere på enda et blad?!", kommer det fra han litt bryskt hvorpå jeg sier at venninna mi som jobber på Hjemmet Mortensen har fiksa det gratis :D

Det har hun ikke og jeg får betale regningen sammen med en haug andre og håpe han ikke merker det!

Ellers handler jeg ofte for mindre enn jeg egentlig har gjort når han spør.

Er vel typisk jente der ;)

Lurer på hva slags hvite løgner han kommer med til meg... Hvor mange pils han har drukket, hvor seint det ble etter en fest osv, kan jeg tenke meg ihvertfall.

Håper han synes jeg er fin når han sier det da!

Skrevet

Tror ikke jeg tar noen sånne hvite løgner egentlig, men jeg jatter en hel masse med han, nikker, smiler og sier "mhm" og later som om jeg virkelig synes det er interessant når han legger ut om hvilke ventiler, pumper, skruer osv han har byttet på sin elskede motorsykkel. Innimellom plukker jeg opp ett og annet fancy ord og gjentar det i en setning sånn at det høres ut som om jeg forstår og interesserer meg for alt han sier.

Skrevet

Tror faktisk ikke jeg kommer med noen. Er noen ting jeg bevisst unnlater å si da, men om han spør så sier jeg det kanskje. Som f eks at jeg snart syns det er på tide å gi opp håret på hodet. Finner liksom ingen god anledning til å ta opp at han er blitt litt tynn i hyssingen :P

Skrevet

Jeg lyver om en eneste ting, og det er vaskemiddelhandel:P

Jeg har en slags vaskemiddelfetish... Elsker å stå i butikken å lukte på alle produktene, og handler med meg hjem... Mannen blir gaaal, for vi har nok til 2 liv ca. men jeg fortsetter.. Gjemmer det i klesskap og overalt, og koser meg med å vaske når mannen er på jobb, eller andre steder...

Når vi er på ferie har jeg med en ekstra koffert, nettopp til vaskemidler man ikke har i norge, og aller helst skyllemiddel! Vi har helt normalt med tøy, men vasker hvertfall 4 maskiner hver dag, så jeg kan bruke det fancy skyllemiddelet mitt, gardiner, puter og dyner går hvertfall en gang i uka (DET kommer jeg aldri til å si høyt!!)

Skrevet

Jeg kan ikke fordra slike ting. Heldigvis kan ikke mannen min det heller. Her sier vi det vi mener, om det så betyr at jeg får beskjed om at jeg ikke kler antrekket og bør skifte, eller han får høre at jeg egentlig ikke syntes den nye vrien på kyllingsuppa var det minste god. Hvite løgner om innkjøp og lignende, er kun lov rundt jul og bursdager, og knapt nok det. :)

Skrevet
Jeg lyver om en eneste ting, og det er vaskemiddelhandel:P Jeg har en slags vaskemiddelfetish... Elsker å stå i butikken å lukte på alle produktene, og handler med meg hjem... Mannen blir gaaal, for vi har nok til 2 liv ca. men jeg fortsetter.. Gjemmer det i klesskap og overalt, og koser meg med å vaske når mannen er på jobb, eller andre steder... Når vi er på ferie har jeg med en ekstra koffert, nettopp til vaskemidler man ikke har i norge, og aller helst skyllemiddel! Vi har helt normalt med tøy, men vasker hvertfall 4 maskiner hver dag, så jeg kan bruke det fancy skyllemiddelet mitt, gardiner, puter og dyner går hvertfall en gang i uka (DET kommer jeg aldri til å si høyt!!)

Så du bryr deg om miljøet, med andre ord ;)

Skrevet

Jeg er generelt dårlig til å lyve, hvite eller sorte løgner, så jeg sier ting som de er. Men et tema unngår jeg i det lengste i et forhold (har ikke mann akkurat nå), og det er antall partnere jeg har hatt. Klarer jeg ikke å unngå temaet, så pynter jeg på sannheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...