Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 om jeg spiser to godteriskåler og omgjør det hele til en ligning har jeg da egentlig spist minus en godteriskål da? Eller om det blir likt så egnetlig har jeg liksom ikke spist noenting siden ejg betalte regninger for 10 000 og det burde veie opp såpass for godteriskålene at det ble bare 0? Jeg tror det
valkyrien Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Hadde det bare vært sånn... Men + + blir ikke - matematisk sett heller
bIomstre Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Ai, det var en vanskelig likning. Men har man først spist en godteriskål, så kan man likesågodt spise to, og visst det var det som skulle til som motivasjon for å få rydda unna de sure regningene så kan jeg ikke forstå annet enn at det var utelukkende positivt?!
Mamma_til_2 Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 desverre kan ikke jeg matte annet enn til 3 klasse ca, så eneste jeg kan si er håper du kooosa deg med snopen
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Hehe matte er ikke lett, satt med matte til 9 i går kveld så litt sliten ja... Men Blomstre du har som alltid rett, blander man snop og regninger blir det bare bra og veldig ok å spise midt i uken også Koste meg med snopen som egentlig skulle vare litt lenger:P Men jeg er ialelfal glad vi går mot høst og vinter og heldekkende klær
☆☆☆ Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 (endret) Du får støtte deg på den uskrevne regelen alle godtemomser kan innerst inne; Kalorier inntatt uten vitner teller ikke Endret 30. august 2012 av ★
Gjest Mentha Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 Husk også at hvis du avslutter kvelden med godis, så er enden god, og da er alltid godt. Trenger ikke matte for å gjøre logikk ut av godis
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 To feil blir aldri en rett... men snop er jo aldri feil. Enjoy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå