Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Skal ut i perm midt i oktober. Jobber fortsatt 100 %, men syns det er mye tyngre denne gangen. Men så har jeg liksom ikke noen spesiell grunn til å trappe ned, bortsett fra å være sliten.....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Holdt koken helt til perm med tredjemann ja (1,5 ar siden na). Men det blir jo jobb og soving og ikke sarlig mye mer pa slutten. Jeg var ferdig pa jobb en fredag, mandag var jeg innom igjen for a rydde etter meg, seinere pa dagen begynte fodselen.... Med andre ord sa jobbet jeg altsa helt til barnet ble fodt. Like greit, hva skal man ga og slenge etter? Haha, det kunne jo ha vaert greit a ha hatt tid til a finne frem babyutstyret og vaske litt klaer i det minste! Men godt a slippe ventingen og bare bli ferdig med det da.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Jeg er gravid med nr. 3, har termin i november. Jobber fulltid og har også sagt ja til å jobbe overtid annenhver lørdag. Så klart man blir sliten, men det blir for dumt å sykemelde seg for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå