Gjest ibla Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Sitter her med resept på Loette og er i tvil.. Etter å ha lest listen med bivirkninger frister det ikke akkurat å begynne på pillene. Legen mente dette var de "snilleste" p-pillene, men likevel er jo listen av bivirkninger langt som et vondt år. Noen som har brukt pillene og vil dele sine erfaringer? Fikk dere bivirkninger, evn hvilke??
beibilykke Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Hei, tror det var de jeg brukte. Mye vondt i hode fikk jeg, og mange symptomer som minnet som graviditetssymptomer.. Det var ikke spesielt kjekt. Brukt p-piller eller andre ting før? Jeg fikk satt inn pstav 2 mnd etter jeg hadde prøvd med ppillen. Ingen bivirkninger har jeg fått. Helt fantastisk, slepper å tenke på å ta den hersens pillene hver dag! Lykke til
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 RÆVA erfaring! Jeg blødde hele perioden jeg brukte de, så sluyttet etter 2 mnd ca, da var det nok! Jeg hadde vondt i hodet hver eneste dag med de. Så de kan jeg ikke gå god for. Jeg begynte fordi de er lavdoserte, men det var bare krise. Går nå på Yasmin og de har jeg ingen bivirkninger med.
Magia Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 De ødela huden min fullstendig, og jeg sliter fremdeles med huden tre år etter jeg slutta på dem. Ei venninne av meg har akkurat samme erfaring, og enda ei annen venninne ble gravid på dem. Jeg er skeptisk til hormonprevensjon etter dette, men alle reagerer forskjellig.
lavidaloca Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Etter å ha brukt Loette i ca seks måneder så ble jeg gravid. Lille "oisann" er nå en ti måneder aktiv liten gutt som vi alle er så glad i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå