Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 fryktelig kjedelig og traust.. eller flott og "stødig"... Hjelp,trenger innspill, takk ;-)
Fioli Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Kjempefint, har en kompis som heter Lars, han er verdens snilleste, samtidig tøff og mandig. Han passer godt til navnet syns jeg
☆☆☆ Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Elsker det, bebien het det fram til ultralyden.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Helt greit navn, spesielt om man legger til ett navn. Lars-Erik, Lars-Henrik, Lars-Andreas osv.. Ikke ett navn jeg ser for meg på en baby da, men barnet blir jo stort etterhvert
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Fint, men veldig kjedelig.. Synes forøvrig det er finest alene.
Jenny251210 Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 Synes det er kjedelig....men Lasse derimot, det er fint )
verdens heldigste mamma Skrevet 30. august 2012 #8 Skrevet 30. august 2012 Dropp dobbeltnavnet! Lars er et stødig, sterkt og kjempefint navn alene. Ligger (foreløpig) øverst på listen her i huset for minstemann.
<3 Baby 11+12 Skrevet 30. august 2012 #10 Skrevet 30. august 2012 Lars er kjempefint! Min fetter heter det, og er et sterkt og stødig navn syns jeg. Men liker det ikke som dobbeltnavn.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 30. august 2012 #11 Skrevet 30. august 2012 Lars er et klassisk godt navn. Et navn som aldri er på topp 10, men som heller ikke blir borte. Vært ganske jevnt brukt over flere år. Jeg liker det.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #12 Skrevet 30. august 2012 Her vurderer vi å kalle lille nurket Lars-Iver etter besteforeldrene hans. Men heldigvis ennå en stund til han kommer, så kan godt hende det blir Mats ettellerannet også Eller noe helt annet.. Jentenavn har vi hatt klart siden første gutten kom, så nå sliter vi veldig med guttenavn nr 3.
Gjest Visten Skrevet 30. august 2012 #13 Skrevet 30. august 2012 Jeg ville gått for bare Lars. Lars er et flott og sterkt navn, og selv om det passer sammen med mange navn mener jeg det står best alene.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #14 Skrevet 30. august 2012 Nei, ikke legg til noe! Lars er veldig fint, bare Lars. Kjenner to fine gutter/menn som heter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå