Nirgal Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Min stemor holder på å brodere bunad til meg, men den blir ikke ferdig innen dåpen til jenta mi. Hva har dere ikkebunaddamer på dere i dåp? Kan jeg gå i dressjakke og skjørt feks eller bukse? Er ikke den som er så flink til å pynte meg, og har lite penklær. (derfor bunad for da har jeg alltid noe å ha på og slipper ut å kjøpe nytt) Hva er fy og hva er ja til dåp??
what a drittkjerring Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Min stemor holder på å brodere bunad til meg, men den blir ikke ferdig innen dåpen til jenta mi. Hva har dere ikkebunaddamer på dere i dåp? Kan jeg gå i dressjakke og skjørt feks eller bukse? Er ikke den som er så flink til å pynte meg, og har lite penklær. (derfor bunad for da har jeg alltid noe å ha på og slipper ut å kjøpe nytt) Hva er fy og hva er ja til dåp?? Jeg kommer heller ikke til å gå i bunad når vi skal ha dåp da den er såpass trang at det kommer til å bli ubehagelig utover dagen så jeg kommer til å bruke en nydelig gyllen brokadekjole jeg har arvet, med en lys dressjakke over. Dressjakke og skjørt høres veldig pent ut! Jeg ville nok styrt unna bukser, ihvertfall når det er ditt eget barns dåp. Har du mørk jakke ville jeg brukt et skjørt i en dus, nøytral farge, eller pastell. Hvitt funker også alltid, klassisk som det er.Og sats på et knelangt et:) Let i de sofistikerte kjedebutikkene som ligger et prisnivå høyere H&M, ala Mango og Zara. Tror du blir kjempefin på dagen til jenta di:)
Nirgal Skrevet 30. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2012 Min stemor holder på å brodere bunad til meg, men den blir ikke ferdig innen dåpen til jenta mi. Hva har dere ikkebunaddamer på dere i dåp? Kan jeg gå i dressjakke og skjørt feks eller bukse? Er ikke den som er så flink til å pynte meg, og har lite penklær. (derfor bunad for da har jeg alltid noe å ha på og slipper ut å kjøpe nytt) Hva er fy og hva er ja til dåp?? Jeg kommer heller ikke til å gå i bunad når vi skal ha dåp da den er såpass trang at det kommer til å bli ubehagelig utover dagen så jeg kommer til å bruke en nydelig gyllen brokadekjole jeg har arvet, med en lys dressjakke over. Dressjakke og skjørt høres veldig pent ut! Jeg ville nok styrt unna bukser, ihvertfall når det er ditt eget barns dåp. Har du mørk jakke ville jeg brukt et skjørt i en dus, nøytral farge, eller pastell. Hvitt funker også alltid, klassisk som det er.Og sats på et knelangt et:) Let i de sofistikerte kjedebutikkene som ligger et prisnivå høyere H&M, ala Mango og Zara. Tror du blir kjempefin på dagen til jenta di:) Takk for tips. da skal jeg se om jeg finner en pen dressjakke og et skjørt. Lete lete lete :D:D:D:D
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Forstår ikke helt hvorfor man ikke kan gå i penbukse i dåp. Jeg bruker aldri kjole eller skjørt, heller ikke i mine barns dåp. Rett og slett fordi jeg ikke føler meg vel i det, og ikke passer det til min kroppsfasong heller. Så kan man heller slå til med en spennende overdel, og feminine sko.
TPK Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Ikke praktisk med bunad hvis du skal amme! Vi skal ha dåp snart, og jeg skal gå med en lys kjole med lyseblå detaljer. Knelang. Synes lyse farger passer best til dåp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå