Gå til innhold

noen som vil over ta mitt 12 årige bonusbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Justin Bieber CD og boomblaster følger med ;)

Å gud gi meg styrke!!!!

*overta skal det være ;)

Endret av 1høne+1hane}2kyllinger+bonus
Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Oida :-/ Nei takk... Pluttselig ble "kos kos kosinuss, kosi kosinuss" veldig behagelig sang hver morgen ;)

Skrevet

Hm.. Er du ikke like glad i henne som om hun var din egen datter...???

Skrevet

Jeg kan svare på min egne vegner, så kommer jeg ALDRI til å være glad i min bonussønn som mine egne barn, men ikke misforstå meg nå. Jeg er glad i gutten, bryr meg om han, behandler han like fair som mine egne, og om faren plutselig forlater jordens overflat så kan han bo her hos meg hvis han har lyst, men jeg elsker ungen min høyere enn han!

Skrevet

Joda, om du tar over 2åringen her i hus. Det følger med en musikkvideo av Kaptein Sabeltann og en spinnvill unge som løper rundt og skriker hiv o hoi Sabesatan. :P

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Klart må noen vri det slik.. Vil tro HI hadde reagert likt om det var egene barn som spilte Bieber på boomblasteren sin, er lov å gå lei musikken som ungene hører på og slå en spøk for å holde ut ;)

Skrevet

Hoho, min er og Bieber-fan :o Igår gikk det på full styrke i bilen med: I'm gonna live my lifee.. Hun liker også "Baby Oohh" heheh. Prøv å kjør bil med Justin Bieber på full styrke og en unge som synger med av full hals i baksetet :P

Skrevet
Joda, om du tar over 2åringen her i hus. Det følger med en musikkvideo av Kaptein Sabeltann og en spinnvill unge som løper rundt og skriker hiv o hoi Sabesatan. :P
Passer fint det ,har ei på to her som er temmelig fornøyd med saptein saban for tida;)
Skrevet
Jeg kan svare på min egne vegner, så kommer jeg ALDRI til å være glad i min bonussønn som mine egne barn, men ikke misforstå meg nå. Jeg er glad i gutten, bryr meg om han, behandler han like fair som mine egne, og om faren plutselig forlater jordens overflat så kan han bo her hos meg hvis han har lyst, men jeg elsker ungen min høyere enn han!

kan og svare men regnet med at det var litt ironi...;)

hun er min familie og jeg elsker henne ,men ikke i samme boks som egne barn.....:)

Skrevet
Hoho, min er og Bieber-fan :o Igår gikk det på full styrke i bilen med: I'm gonna live my lifee.. Hun liker også "Baby Oohh" heheh. Prøv å kjør bil med Justin Bieber på full styrke og en unge som synger med av full hals i baksetet :P

Nei takk.. i bilen er jeg radiosjef;) har forresten 3 unger som synger av full hals, den ene verre enn den andre;D

Skrevet
kan og svare men regnet med at det var litt ironi...;) hun er min familie og jeg elsker henne ,men ikke i samme boks som egne barn.....:)

Jeg skjønte det var ironi fra din side ;) Det var derfor jeg svarte på innlegget til Avatar ;)

Skrevet
kan og svare men regnet med at det var litt ironi...;) hun er min familie og jeg elsker henne ,men ikke i samme boks som egne barn.....:)

Jeg skjønte det var ironi fra din side ;) Det var derfor jeg svarte på innlegget til Avatar ;)

For min del mistenker jeg at også Avatar var ironisk...
Skrevet

Jeg kan godt overta. Jeg er så umusikalsk at her kan de synge eller spille hva det måtte være uten at det blir til sjenanse. Desuten har jeg 3 sett kraftige hørselvern som jeg setter på om ungene bråker for mye.

Hørselvern med radio er et unnervurdert hjelpemiddel i en vanlig barnefamile ;-).

Skrevet
hehe.. minner meg om min sønn når han var 2 år... men han sa kabelsatan :P hehe...
Skrevet
Jeg kan godt overta. Jeg er så umusikalsk at her kan de synge eller spille hva det måtte være uten at det blir til sjenanse. Desuten har jeg 3 sett kraftige hørselvern som jeg setter på om ungene bråker for mye. Hørselvern med radio er et unnervurdert hjelpemiddel i en vanlig barnefamile ;-).

Ja , men bare vær klar over at de spiller faenskapet på radioen og;)

Skrevet
Jeg kan godt overta. Jeg er så umusikalsk at her kan de synge eller spille hva det måtte være uten at det blir til sjenanse. Desuten har jeg 3 sett kraftige hørselvern som jeg setter på om ungene bråker for mye. Hørselvern med radio er et unnervurdert hjelpemiddel i en vanlig barnefamile ;-).
Ja , men bare vær klar over at de spiller faenskapet på radioen og;)

Sjeldent på "NRK Altid Nyheter". Den kanalen er nesten totalt fri for musikk!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg tar gjerne 12åringen. Så kan vi høre på Justin Bieber sammen. Jeg har hørt JB i bilen i to år, jeg er skikkelig fan :D

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg kan godt overta 12åringen, jeg.. Men bare hvis faren er en skikkelig kjekkas :D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...