Gå til innhold

Kanskje det er flere fra Trondheimsområdet her også?


Ele

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrig, hadde jo vært koselig å kunne møtes etter hvert kanskje...?

:) Selv bor jeg i Malvik og jobber i Trondheim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor i Nord-Trøndelag, men er på ukentlige kontroller på St. Olavs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint! Skal vi si litt om oss selv også?

Jeg er en 28 år gammel dataingeniør, gift med en annen dataingeniør, med hund og katt i et hus på landet (malvik)! ;)

Var prøver i 3,5 år før vi lyktes på 3. prøverørsforsøk!

Nå svever vi på rosa skyer meg bekkenløsning og hjerter i øya!! <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 og venter nr to :) Jobber i bygg/anlegg (administrativt) og har samboer. Katt har vi også. Bor rett utenfor Trondheim, men jobber i malvik! Vi lyktes på 3dje forsøk her, kan ikke klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne.

 

Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne.

 

Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)

Da skal vi på ul samme dag! ;) Hvilken tid har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amberline, så morsomt - jeg er også 35 og jobber i adm. i bygg/anlegg :D Venter nr. 2 ca. 14. feb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bor på Malvik og jobber i Trondheim som deg trådstarter. Hvor på Malvik bor du? Jeg er 32 år og jobber som ingeniør. Samboeren min er 29. Vi har en sønn på 4 år som gleder seg til å bli storebror :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Bor på Malvik og jobber i Trondheim som deg trådstarter. Hvor på Malvik bor du? Jeg er 32 år og jobber som ingeniør. Samboeren min er 29. Vi har en sønn på 4 år som gleder seg til å bli storebror :-)

Så koselig med flere ingeniører fra Malvik da! ;) Jeg bor i Forbordsgrenda, om det sier deg noe? Du'a? Stas!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne.

 

Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)

Da skal vi på ul samme dag! ;) Hvilken tid har du da?

 

Å, så moro :) det var 14.20 om jeg ikke husker helt feil! Kanskje vi møtes i gangen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne. Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)
Da skal vi på ul samme dag! ;) Hvilken tid har du da?
å, så moro :) det var 14.20 om jeg ikke husker helt feil! Kanskje vi møtes i gangen? ;)

 

13:45 her, søren, klarer sikkert akkurat å gå glipp av hverandre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amberline, så morsomt - jeg er også 35 og jobber i adm. i bygg/anlegg :D Venter nr. 2 ca. 14. feb :)

 

Så moro! Da har vi termin nesten samtidig jo :) Jeg har 19.02!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne. Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)
Da skal vi på ul samme dag! ;) Hvilken tid har du da?
å, så moro :) det var 14.20 om jeg ikke husker helt feil! Kanskje vi møtes i gangen? ;)

 

13:45 her, søren, klarer sikkert akkurat å gå glipp av hverandre! :P

 

Typisk! :P men vi kan jo avtale et kafétreff etterhvert hvis det er stemning for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foressten; har dere noen tips til butikk i Trondheim med fine mammaklær? Jeg har vært på H&M men synes det er så dårlig der... finner ingenting og klærne er store og formløse :( sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Etter ordinær ul hører jeg visst til her:) Jeg bor også i Malvik, og er 28 år.

Så morsomt, like gammel og samme plass!! :) Men ser du har noen unger mer enn meg da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...