Gå til innhold

Kanskje det er flere fra Trondheimsområdet her også?


Ele

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrig, hadde jo vært koselig å kunne møtes etter hvert kanskje...?

:) Selv bor jeg i Malvik og jobber i Trondheim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor i Nord-Trøndelag, men er på ukentlige kontroller på St. Olavs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint! Skal vi si litt om oss selv også?

Jeg er en 28 år gammel dataingeniør, gift med en annen dataingeniør, med hund og katt i et hus på landet (malvik)! ;)

Var prøver i 3,5 år før vi lyktes på 3. prøverørsforsøk!

Nå svever vi på rosa skyer meg bekkenløsning og hjerter i øya!! <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 og venter nr to :) Jobber i bygg/anlegg (administrativt) og har samboer. Katt har vi også. Bor rett utenfor Trondheim, men jobber i malvik! Vi lyktes på 3dje forsøk her, kan ikke klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne.

 

Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne.

 

Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)