Ele Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Er litt nysgjerrig, hadde jo vært koselig å kunne møtes etter hvert kanskje...? Selv bor jeg i Malvik og jobber i Trondheim!
<3 2G <3 Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Hei, hører til i mars 2013, men Heimdal her
Ele Skrevet 30. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2012 Februar eller mars spille jo ingen rolle, hyggelig å hilse på deg frk Heimdal!
*venter en liten gutt feb* Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 jeg skal føde på st.olav. men bor i østerdalen.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Bor i Nord-Trøndelag, men er på ukentlige kontroller på St. Olavs
Ele Skrevet 3. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2012 Så fint! Skal vi si litt om oss selv også? Jeg er en 28 år gammel dataingeniør, gift med en annen dataingeniør, med hund og katt i et hus på landet (malvik)! Var prøver i 3,5 år før vi lyktes på 3. prøverørsforsøk! Nå svever vi på rosa skyer meg bekkenløsning og hjerter i øya!! <3 <3
Amberline Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Jeg er 35 og venter nr to Jobber i bygg/anlegg (administrativt) og har samboer. Katt har vi også. Bor rett utenfor Trondheim, men jobber i malvik! Vi lyktes på 3dje forsøk her, kan ikke klage
pod Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne. Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)
Ele Skrevet 3. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2012 Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne. Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-) Da skal vi på ul samme dag! Hvilken tid har du da?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 3. september 2012 #12 Skrevet 3. september 2012 Amberline, så morsomt - jeg er også 35 og jobber i adm. i bygg/anlegg Venter nr. 2 ca. 14. feb
*Snøhvit* Skrevet 3. september 2012 #13 Skrevet 3. september 2012 Hei! Bor på Malvik og jobber i Trondheim som deg trådstarter. Hvor på Malvik bor du? Jeg er 32 år og jobber som ingeniør. Samboeren min er 29. Vi har en sønn på 4 år som gleder seg til å bli storebror :-)
Ele Skrevet 3. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 3. september 2012 Hei! Bor på Malvik og jobber i Trondheim som deg trådstarter. Hvor på Malvik bor du? Jeg er 32 år og jobber som ingeniør. Samboeren min er 29. Vi har en sønn på 4 år som gleder seg til å bli storebror :-) Så koselig med flere ingeniører fra Malvik da! Jeg bor i Forbordsgrenda, om det sier deg noe? Du'a? Stas!!
*Snøhvit* Skrevet 3. september 2012 #15 Skrevet 3. september 2012 Jeg bor på Skansen, eller Storsand om du vil. Vet sånn ca hvor Forbordsgrenda er... Artig med flere Malvikinger ja :-)
pod Skrevet 3. september 2012 #16 Skrevet 3. september 2012 Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne. Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-) Da skal vi på ul samme dag! Hvilken tid har du da? Å, så moro det var 14.20 om jeg ikke husker helt feil! Kanskje vi møtes i gangen?
Ele Skrevet 4. september 2012 Forfatter #17 Skrevet 4. september 2012 Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne. Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-) Da skal vi på ul samme dag! Hvilken tid har du da? å, så moro det var 14.20 om jeg ikke husker helt feil! Kanskje vi møtes i gangen? 13:45 her, søren, klarer sikkert akkurat å gå glipp av hverandre!
Amberline Skrevet 4. september 2012 #18 Skrevet 4. september 2012 Amberline, så morsomt - jeg er også 35 og jobber i adm. i bygg/anlegg Venter nr. 2 ca. 14. feb Så moro! Da har vi termin nesten samtidig jo Jeg har 19.02!
pod Skrevet 4. september 2012 #19 Skrevet 4. september 2012 Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne. Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-) Da skal vi på ul samme dag! Hvilken tid har du da? å, så moro det var 14.20 om jeg ikke husker helt feil! Kanskje vi møtes i gangen? 13:45 her, søren, klarer sikkert akkurat å gå glipp av hverandre! Typisk! men vi kan jo avtale et kafétreff etterhvert hvis det er stemning for det
Amberline Skrevet 5. september 2012 #21 Skrevet 5. september 2012 Foressten; har dere noen tips til butikk i Trondheim med fine mammaklær? Jeg har vært på H&M men synes det er så dårlig der... finner ingenting og klærne er store og formløse sukk
maimora Skrevet 5. september 2012 #22 Skrevet 5. september 2012 Hei! Etter ordinær ul hører jeg visst til her:) Jeg bor også i Malvik, og er 28 år.
Ele Skrevet 5. september 2012 Forfatter #23 Skrevet 5. september 2012 Hei! Etter ordinær ul hører jeg visst til her:) Jeg bor også i Malvik, og er 28 år. Så morsomt, like gammel og samme plass!! Men ser du har noen unger mer enn meg da!
maimora Skrevet 5. september 2012 #24 Skrevet 5. september 2012 Er du oppvokst her? Da har vi jo sikkert gått på skole sammen.
Ele Skrevet 5. september 2012 Forfatter #25 Skrevet 5. september 2012 Er du oppvokst her? Da har vi jo sikkert gått på skole sammen. Nei vi er begge innflyttere! :€
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå