Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Aldri vært plaget av dette førjeg gikk gravid med mitt siste barn. Satt inn spiral etter fødselen, og da fikk jeg sympomer uken før mensen kom. Altså hver mnd. Fjernet spiralen, og plagene forsvant. De siste 3 mnd. har det startet opp igjen. Uken før mensen kommer klør og svir det. Når mensen kommer forsvinner alt av plager, og ingen symptomer for "neste gang". Noen som sliter med det samme? Eventuelle råd?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Går du på p-piller? Jeg blir sånn av alle typer hormonpreparater og kan ikke bruke det i det hele tatt. Men er jo noen ting du kan prøve for å bli kvitt det da, spiser du ikke melkesyrebakterier må du begynne med det. Spis en kapsel hver dag eller drikk biola med levende melkesyrebakterier i hver dag. Ta melkesyrebakterier direkte i vagina, du får kjøpe vaginal-kapsler på apoteket. Når du får mensen bruker du bare de tampongene fra apoteket som helter Ellen, de er innsatt med melkesyrebakterier. Så må du kutte ut stringtruser og truser i syntetiske materialer, bare bomull er lov. Og slutte med pintrange bukser så du går og er svett mellom bena. Det er også mange som sier det hjelper å spise mer basisk mat, om kroppen blir mer basisk trives ikke soppen. Det er et typisk homeopat-råd, google basisk kosthold så finner du hvilken mat du bør spise mer av. Er noe dritt med den soppen, jeg har valgt å steriliserer meg så jeg slipper tilføre kroppen hormoner i det hele tatt, da har soppen også blitt borte.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Nei, bruker ikke p-piller. Takk, for gode råd!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 http://www.vitusapot...kesyrebakterier En gang jeg slet med tilbakevendende sopp fikk jeg en tablettkur av legen som både jeg og mannen skulle ta. Det hjalp veldig godt, da ble det borte for godt. Så mye melkesyrebakterier du kan klare å proppe i kroppen samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå