Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Er i uke 34 med tvillinger, og har har vonde kynnere i hele går kveld, natt og det fortsatter i dag. Skal i tillegg mye på do ( nr.2 ) men er ellers ok form. Ringe eller ikke ringe? Vil jo ikke være masete...
Musemorbr / Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Ja, det synes jeg du skal. Og spesielt siden du har tvillinger, kan jeg ikke tenke meg at de sier annet enn at de vil ha deg inn for sjekk, for sikkerhetsskyld.
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Er de regelmessige? I så fall ville jeg tatt en telefon
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 De er ikke helt regelmessige, men kommer hver gang jeg snur meg i sengen eller reiser meg for opp, men også faktisk mår jeg bare ligger helt stille. Bør kanskje ringe.. Kommer meg bare ikke til sjekk før mannen kommer hjem fra jobb med bilen. Kan ikke gå til buss eller tog pga tyngden, besvimer hvis jeg står eller går mer en 5 min. Huff, synes dette er litt skummelt, vil helst at de skal bli der inne noen uker til selv om magen er gigantisk og tung.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Jeg ville ikke tatt noen sjanser. Jeg gikk mye på nr 2 dager/timer før det braket løst. Jeg stakk selv innom for en sjekk uten time, og sjekken tok 5 min, så dro jeg hjem igjen
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 De er ikke helt regelmessige, men kommer hver gang jeg snur meg i sengen eller reiser meg for opp, men også faktisk mår jeg bare ligger helt stille. Bør kanskje ringe.. Kommer meg bare ikke til sjekk før mannen kommer hjem fra jobb med bilen. Kan ikke gå til buss eller tog pga tyngden, besvimer hvis jeg står eller går mer en 5 min. Huff, synes dette er litt skummelt, vil helst at de skal bli der inne noen uker til selv om magen er gigantisk og tung. Har du ingen du kan ringe til? Som kan kjøre deg mener jeg?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. august 2012 #8 Skrevet 30. august 2012 Om føden vil ha deg inn til sjekk med det samme, så kan det hende de har muligheten til å ordne "pasient taxi" til deg.. Så er uansett verdt å ta telefonen, om de først vil ha deg inn en tur, så finnes det en løsning
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #9 Skrevet 30. august 2012 De er ikke helt regelmessige, men kommer hver gang jeg snur meg i sengen eller reiser meg for opp, men også faktisk mår jeg bare ligger helt stille. Bør kanskje ringe.. Kommer meg bare ikke til sjekk før mannen kommer hjem fra jobb med bilen. Kan ikke gå til buss eller tog pga tyngden, besvimer hvis jeg står eller går mer en 5 min. Huff, synes dette er litt skummelt, vil helst at de skal bli der inne noen uker til selv om magen er gigantisk og tung. Hørt om taxi? Det er sånne biler med skilt på taket. Hvis du ringer så kommer de faktisk helt til døra di og henter deg......
*venter en liten gutt feb* Skrevet 30. august 2012 #10 Skrevet 30. august 2012 Om føden vil ha deg inn til sjekk med det samme, så kan det hende de har muligheten til å ordne "pasient taxi" til deg.. Så er uansett verdt å ta telefonen, om de først vil ha deg inn en tur, så finnes det en løsning føden kan ordne dette har jeg hørt, når jeg fik skikkelig smerter i uke 7 ordnet fødestua drosje til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå