SagflisiHåret Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Grov bunn og tomatsaus laget fra bunnen av, med endel grønt i. Innbiller meg at det ikke er altfor usunt. Eller?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Jeg sender med rester av hjemmelagd pizza, er ikke det værste man kan ha i matboksen.
Linn2007 Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Jeg også. Mine er glad i å få middagsrester i matboksen. Det viktigste for meg er at de får litt variasjon... Husker selv at min matpakke, år etter år, besto av to kneipskiver med fårepølse (uten smør) og et eple, i tillegg til en flaske med husholdningssaft.... Grøss .... Smurte matpakken min selv helt fra 2. klasse.....)
SagflisiHåret Skrevet 30. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2012 haha, husker at jeg også måtte lage matpakke selv fra 2. klasse. Ble veldig mye knekkebrød med brunost... Det er jo uansett ikke snakk om pizza ofte, men for variasjonens del hender det jeg tar opp et stykke fra frysern og sender med.
snart-mamma-til-3-søte Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 Hjemmelaget pizza med grov bunn er jo minst like sunn, om ikke sunnere, enn brødskive med noe på. Pizza er jo ikke synonymt med usunt. kommer jo helr an på hvordan den er laget:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #8 Skrevet 30. august 2012 Det hadde jeg gitt til min sønn med god samvittighet hjemme, så da er det vel bra nok i barnehagen også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå