Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 http://www.bt.dk/danmark/personalet-opdagede-ingenting-buster-blev-naesten-kvalt-i-sand http://www.bt.dk/danmark/skambidt-af-to-aarig
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Fy søren :S Det skulle jaggu blitt liv i leiren om noe sånt skjedde med mine barn!
Chelseafan Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Helt sykt begge 2,men synes det første var helt grusomt,jobber i barnehage selv og har øyne på barna hele tida,jobber med de fra 0-3 år,du Må følge med,hadde jeg noen gang opplevd at mitt kommende barn eller min stesønn hadde opplevd noe slikt i barnehagen,hadde de ikke kommet tilbake igjen.
soleia Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Så forferdeleg å ikkje kunne vere trygg på at barnet vert passa på i barnehagen! Reagerte på at foreldra i andre tråden var mest oppteken av at toåringen som beit burde bli kasta ut av barnehagen. Fokuset burde jo vore at dei skulle blitt så godt passa på at dette ikkje kunne skje. Små barn kan bite, og det skjer gjerne før ein får sukk for seg, men å bli biten så mange gonger skal berre ikkje førekomme. Han har jo heilt sikkert sett i å grine etter første bittet!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Oj, dette var ille.. Stakkars lille buster... Han andre og selvfølgelig, men går det virkelig an? Huff, vondt i hjertet.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Synes saken om Buster er ille, hvertfall når man leser at persjonalet i bhg ikke ringer etter sykebil, venter i hele 30 minutter før de ringer foreldrene, og topper det hele med å lyve om hvordan det har gått for seg, snakk om å sette barnehagens omdømme før helsa til at barn! Den andre saken er helt klart ille nok den også, kan jo lure på hvor de ansatte var, barn som blir bitt har det med å hyle intenst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå