Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Lager en ny tråd om det så kan man svare på det som var det egentige spørsmålet i den andre tråden og ikke mine skrivefeil. Jeg har en del skrivefeil fordi jeg har CP. Jeg lærte meg ikke å skrive og lese før i 3 klasse og er først i voksen alder at jeg lærte meg å skrive engelsk fordi jeg har lærevansker pga CP. Jeg har faktisk lært å skrive mer korrekt av å være her inne over flere år,så det er god trening for meg. Har fortsatt litt problemer med tegnsetting og å/og. Rett gjerne på meg men gjør det i en hyggelig tone og det gjelder ikke bare meg men andre som sliter med å skrive riktig her inne. Vi gjør det ikke med vilje.
najs Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Hvis man skal begynne å krangle pga stavefeil har man vel ikke noe bedre å komme med...tenker da jeg;-)
Lettie Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Det "komiske" er jo at dere er de samme som blir rettet på - hver gang! I den tråden du sikter til florerer det jo av skivefeil, mens dere er kun to som blir rettet på. Jaja, noen mennesker ... Ikke bry dere om dem
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Har alltid tenkt at det å rette på skrivefeil her inne er en rar ting og gjøre... Her skal vi jo kunne "skravle" med andre om stort og smått... Jeg retter jo ikke på noen "in real life" om vi prater sammen. Jeg ser ikke på dette forumet som et sted man skriver til hverandre på samme måte som om man skriver brev eller noe annet litt mer høytidlig. Dere som retter på andre her inne; retter dere på sms fra venner også? Har alltid sagt til barna mine at om man skjønner hva andre mener så er det ikke nødvendig å rette på de eller nevne det, bare for å være "ekkel" liksom :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå