Gå til innhold

Uønsket venneforespørsel på facebook..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en venneforespørsel for et par dager siden av en gammel venn på facebook, vi har ikke hatt noe særlig kontakt i "virkeligheten" på mange år. Dette er en mann som viste seg å være intr i meg, det hender jeg treffer han på byen og da snakker han om at han skulle ønske det ble oss 2 og bla bla.. selv om jeg aldri har vist noe interesse for han på den måten. Jeg er gift og har flere barn, og hver gang jeg treffer han hinter han til om det går bra i ekteskapet enda og at han er singel fremdeles. slitsom type.. ikke noe vondt i han, men han mangler litt sosiale antenner.

Vi har mange felles venner på facebook og det er litt ekkelt å avvise han, men jeg føler han legger meg til som venn bare for å snoke:/ Har hatt facebook i 5 år, rart han aldri har lagt meg til før i grunnen (og han kan vel ta et hint når jeg aldri har lagt han til heller).

Vet det er bare til å avvise han, men jeg VET han kommer til å spørre om hvorfor om jeg treffer han tilfeldig.. og han er av den typen som lett blir sur og fornærmet.

What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke svar, og blokker han. Da ser han ikke deg i det hele tatt og ikke ting du skriver hos andre:)

Skrevet

Du legger ham selvfølgelig ikke til!!!

Dette er tydeligvis ikke en mann du ønsker noe nærmere vennskap med, det er også en mann som ikke forstår hvor grensene går ift deg og ditt ekteskap! Og forstår han ikke hvor grensene går så respekterer han deg heller ikke, etter min mening!

Hvis han spør deg rett ut hvorfor du ikke har lagt ham til, så sier du bare noe om at du synes du har litt for mange venner på facebook og at du heretter bare kommer til å legge til de aller nærmeste. Forstår han ikke tegningen da, så er han enten stokk dum eller skummel....

Det er ikke helt "normalt" å konfrontere noen hvorfor de ikke legger dem til som venner på facebook. Dere er jo ikke akkurat nære venner, kun bekjente. Så om han konfronterer han deg med det så tenkt at det bare bekrefter at du ikke bør ha ham som venn der.

Hadde dere i utgangspunktet vært nære venner, så hadde det vært noe annet, men det er det jo ikke.

Han har null sosiale antenner når han driver og hinter til hvordan det går i ekteskapet ditt og at han er singel, det er rett og slett ufint.

Trykk IGNORER med god samvittighet, og så sier du bare at du har begynt å begrense venner på fb kun til de nærmeste.

Ingen problem! ;)

(Blir han sur så er du jo trolig kvitt ham en gang for alle... ;) )

Skrevet

Du er gift, det er grunn nok til å ikke ha noe å gjøre med menn som du vet er ute etter deg. Jeg er kanskje litt gammeldags på det området, men det er nå min mening ;)

Skrevet

Ja, glemte å si det # 2 skrev.... blokker ham i tillegg! :)

# 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...