Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Hvorfor skulle ellers noen vitne falskt?
Tabitha Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Ja, dette var veldig interessant. En annen mulighet er at det er noen som vitner falskt for å dekke kidnapperen.
Gjest Heartbroken Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Huff, jeg kjenner at jeg er så redd for hva som har skjedd med henne! Vi har selv mistet et barn, men vi vet hva som skjedde og at h*n ikke følte angst og smerter - det kan ikke sammenlignes med det marerittet familien hennes går gjennom nå. Krysser fingrene for at saken blir oppklart og at de i det minste får et svar! Og så håper jeg at denne tråden kan holdes fri for spekulasjoner! Vær så snill!
Chelseafan Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Han er nok innblandet på et eller annet i saken,men om han er gjerningsmannen eller en av de,er for tidlig og si,men håper de finner ut noe snart,må være helt grusomt og ikke vite
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Eneste jeg tenker er hvor UFORSTÅELIG grusomt det mÅ være for familien Å ikke vite, jeg tror ikke jeg hadde orket rett og slett. Hadde nok vært innlagt!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Hvorfor skulle ellers noen vitne falskt? Håper det! Forresten litt off topic, men her en dag så jeg en amerikansk dokumentar om en forsvinningssak fra 2003 der en 12 åring forsvant da han syklet til en kamerat.Han forsvant sporløst bokstavelig talt, de fant heller ikke sykkelen hans. 3 år senere ble en gutt på samme alder kidnappet i nabokommunen etter han gikk hjem fra skolen. Det gikk noen mnd og på et mirakuløst vis fant de begge guttene i samme hus! Tenk det.. 3-4 år i fangenskap for han eldste, men han levde jo. Så det fins mirakler.. Håper det gjelder for Sigrid også selv om det ser mørkt ut når ingen vet noe
Musemorbr / Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Tror ikke vi skal legge for mye i det. For alt vi vet kan det være at noen har snakket usant om hvorfor de har vært i området, fordi de ikke vil tilstå å for eksempel ha vært hos en dopdealer, eller en elskerinne, eller noen de skulle kjøpe sex hos. Det kan være mange ting. Jeg håper de har tatt gjerningsmannen, men det er for tidlig å tro noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå