Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Ser flere som skriver f.eks cirkus og cølibat - hvorfor gjør dere det, egentlig? Blir det liksom litt mer schwung over ordet, eller? Det samme med navn som Christian, Cathrine, Caroline osv. Hva er vitsen? Bare en liten betraktning
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Ser flere som skriver f.eks cirkus og cølibat - hvorfor gjør dere det, egentlig? Blir det liksom litt mer schwung over ordet, eller? Det samme med navn som Christian, Cathrine, Caroline osv. Hva er vitsen? Bare en liten betraktning Christian, Cathrine, Caroline, Christoffer osv er jo gamle skrivemåter. I min slekt brukes denne måten å stave navnene på fordi det er som har blitt gjort i 5-7 generasjoner. Tradisjon.
Tabitha Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Cølibat har jeg aldri sett før. Men Circus brukes vel av og til på sirkusplakater. Blir vel som å skrive cognac i stedet for konjakk.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Tja.. Den ene sønnen vår har navn på C kun fordi etternavnet vårt begynner på U, og jeg ikke ønsket initialene K.U på ham;) hehe..
hysterika Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Det er fordi ordene opprinnelig er latinske / franske, og der brukes c for k.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Mener du egentlig at vi ikke burde hatt bokstaven C i det hele tatt? At vi hadde klart oss med S og K?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Can du cyss meg på cuken på cjøkkenet. C er cult, skal det være ett cjøkkenhonkler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå