Gå til innhold

Hva jobber dere som?


Spent91

Anbefalte innlegg

Jeg er nyskjerrig hva dere her jobber med:) har graviditeten forandret noe på jobben?

 

Jeg jobber selv på en stor Rema butikk, og jobber 5-6 dager i uka, og jeg merker selv at jeg blir fort sliten, og i hvert fall kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber som spesialpedagog i barnehage:) Har ikke trengt noe tilrettelegging foreløpig,men kjenner at jeg plutselig ble litt mer obs på de barna som utagerer med slag,spark osv :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som spesialpedagog i barnehage:) Har ikke trengt noe tilrettelegging foreløpig,men kjenner at jeg plutselig ble litt mer obs på de barna som utagerer med slag,spark osv :/

 

Åja, det kan jeg godt skjønne!

Jeg passer mer på å ikke løfte så mye på en gang, og jeg merker jeg kan lett bli irritert på masete kunder, Hehe! Dette er bare begynnelsen også, ser ikke for meg at jeg står i kassa med den kulemagen! Hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som ingeniør. Kjenner det er slitsomt å sitte i lange møter, må ofte ta en liten pause for å lufte hodet -og så må jeg ganske ofte på do da (tissatrengt ja!). Ellers er det mye stillesittende arbeid, så kan ikke klage på at det er slitsomt sånn sett... :P

Endret av trikko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er farmasøyt. Har begynt å tilrettelegge litt for meg selv i det siste ved å ta litt mer kontorarbeid og andre ting jeg kan gjøre samtidig som jeg kan sitte nede. Har allerede begynt å kjenne litt krangling i hofta så det å stå hele dagen har ikke vært det beste.. Samtidig som jeg har vært noe kvalm og svimmel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider