Gå til innhold

Hva jobber dere som?


Spent91

Anbefalte innlegg

Jeg er nyskjerrig hva dere her jobber med:) har graviditeten forandret noe på jobben?

 

Jeg jobber selv på en stor Rema butikk, og jobber 5-6 dager i uka, og jeg merker selv at jeg blir fort sliten, og i hvert fall kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber som spesialpedagog i barnehage:) Har ikke trengt noe tilrettelegging foreløpig,men kjenner at jeg plutselig ble litt mer obs på de barna som utagerer med slag,spark osv :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som spesialpedagog i barnehage:) Har ikke trengt noe tilrettelegging foreløpig,men kjenner at jeg plutselig ble litt mer obs på de barna som utagerer med slag,spark osv :/

 

Åja, det kan jeg godt skjønne!

Jeg passer mer på å ikke løfte så mye på en gang, og jeg merker jeg kan lett bli irritert på masete kunder, Hehe! Dette er bare begynnelsen også, ser ikke for meg at jeg står i kassa med den kulemagen! Hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som ingeniør. Kjenner det er slitsomt å sitte i lange møter, må ofte ta en liten pause for å lufte hodet -og så må jeg ganske ofte på do da (tissatrengt ja!). Ellers er det mye stillesittende arbeid, så kan ikke klage på at det er slitsomt sånn sett... :P

Endret av trikko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er farmasøyt. Har begynt å tilrettelegge litt for meg selv i det siste ved å ta litt mer kontorarbeid og andre ting jeg kan gjøre samtidig som jeg kan sitte nede. Har allerede begynt å kjenne litt krangling i hofta så det å stå hele dagen har ikke vært det beste.. Samtidig som jeg har vært noe kvalm og svimmel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleier og jobber nattskift. I tillegg har jeg over 1 1/2 time reisevei hver vei.. Så nå er jeg sykmeldt ei stund. Hadde en SA for 2 mnd siden, så tenkte jeg skulle ta det litt med ro denne gangen. Har akkurat kommet like langt som sist da jeg mistet. (7 uker). Håper spiren klamrer seg fast denne gangen!! Jeg skal i hvertfall gjøre det jeg kan for at den gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som servicetekniker. Vært sykemeldt nå på grunn av kvalme og hodepine. Men jobben min er kjempe hyggelige og forståelige. Så tilrettelegger det som måtte tilrettelegges når jeg kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleier og jobber egentlig på sykehus med premature og syke nyfødte, men pga helse har jeg ikke vært på jobb på over 2 år (har jobbet der i 11 år). Så for tida er jeg hjemme. Det er egentlig greit siden jeg har mistet så mange ganger det siste året har jeg nå muligheten til å ta det med ro + at jeg er så innmari kvalm at jeg greier ikke å røre meg så mye uten å kaste opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som tannlegesekretær. Har ferie denne uka og, så er det tilbake på jobb. Men vet ikke om jeg orker, er veldig kvalm og dårlig. Og av alle ting blir jeg veldig dårlig av tannkrem og tyggis... Komisk. Så jeg Kvir meg for alle sterke lukter på jobb. Skal på ul idag, så da kan jeg spørre legen hva jeg bør gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som reise konsulent for flyselskap (telefon). Bare data. De andre tidligere gravide damer har blitt flyttet litt til andre kontoret i bygget med skrivepulter som er mulig å tilrette legge med høyde og slikt, spesielt for de som slet mye med bekkene som ikke kunne sitte i vanlige kontor stoler med lav pult :)

 

Håper det kan tilrette legges for meg også når jeg kommer så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg jobber så mye i fruktavdelinga på jobben så får jeg hele tiden beskjed om at jeg ikke må løfte for tungt og må spørre om hjelp! Jeg som hater å spørre om hjelp:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jober i barnehage på småbarnsavdeling.. måtte sykmelde meg for noen uker siden pga svimling og ekstrem kvalme. kan ikke ta ei bæsjebleie uten å stå å brekke meg engang. så er det mye løfting og mye stress. Blir nok ikke mer enn 50 % på meg når kvalmen har gitt seg. Har faktisk bestemt meg for å ta det med ro, for sist pressa jeg meg alt for langt og endte opp med å ikke engang greie å gå på slutten. lyttet ikke på kroppen og tok ikke bekkenløsningen på alvor før den satte meg helt ut av kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbar med reklam- och programproduksjon för tv. Redigerar mest vid datorn men filmar ibland också. Att filma kan vara tungt, så blir nog mindre av det längre fram. Men känner att kroppen/musklerna är svagare så blir ganska sliten av att sitta vid en dator länge. Men det som är bra är att jag kan arbeta mycket hemifrån, måste bara köpa en ny "superlaptop" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...