Gå til innhold

Mannen spiser 2! middager hver dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok at d er rester, men de hadde vært greit å hatt til middag en dag etterpå. I en hektisk hverdag og når vi er sent hjemme så funker det.

Men neida, lager skikkelige middager hver dag og skjønner ikke hvorfor han absolutt må ha to middager hver dag. Det finnes jo rimeligere alternativer til kveldsmat!? Er jeg helt grønn??

Og når jeg tar d opp, vi har ikke verdens beste inntekt og jeg vil veldig gjerne reise på ferie neste år.. Så påstår han at jeg synes han er feit.... Herlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lager du så det blir rester hvis det er et problem for deg?

Her har vi motsatt problem; ingen av oss vil ha restene. Derfor lager vi ikke mer enn vi spiser.

Skrevet

Skjønner mannen din godt jeg! Jeg elsker å spise middagsrester på kvelden i fred og ro :)

Men hvis det er uøkonomisk for dere, så må du jo bare lage mindre middag slik at det ikke blir noen rester..

Skrevet

Frys ned restene rett etter middag. :)

Skrevet

Her syns jeg du er gniten!

Med mindre dere har veeeeldig dårlig råd da?

To brødskiver er rimeligere, men kan jo ikke måle seg med en deilig varm rett.

Jeg er en middagstype. Kan spise varmmat både til lunsj, middag og kvelds.Hadde blitt ganske sur hvis mannen hadde lagt seg opp i det, så lenge jeg ikke spiser så store mengder at det blir usunt. Tenk om han hadde bedt meg spise en brødskive i stede for middagsrestene, DA hadde han fått gnitenstempel av meg assa :-)

Skrevet

Fy faen!! Hiv han på huet og ræva ut av huset!!

Skrevet

Hahahaha, må le, le le :) Om mannen min hadde spist to middager hver dag, ja - da skulle jeg hatt meg en hunk av en elsker.... Vi snakker give and take, gjør vi ikke? ;)

Skrevet

Jeg er slank fra før av, elsker å lage noe med fisk i på kvelden. Brød mat er ikke alltid fristende. Jeg må ha godt helt i fra vettet :o men ja, jeg forstår deg vist dere har dårlig råd og beregner bare en middag i budskjettet. Men rester, halloen? Gi beskjed FØR Ihvertfall sånn at han ikke tar det!

Skrevet

Beregner en middag t dagen i budskjettet*

Skrevet

Veldig kontinental mann :-)

Her nede spiser man ofte middag både til lunsj og kvelds. Vi prøver å bare spise salater til kvelds, men det handler ikke om økonomi, men om midjemålet... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...