Gå til innhold

%&# har glemt passordet til windows på pcen!! what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å logge meg på som gjest, administrator o.l. Får ikke tilbakestilt passordet for har ikke den. Lånte pc for 5! År siden av svigerfar og trodde ikke han ville ha den igjen, men det vil han nå.... har spurt han flere ganger og fått beskjed om at nei den er skrot. greia er den at jeg tror det ligger noen avkledde bilder av meg og mannen.....

Vil ikke lever tilbake en pc med slike bilder på.

svigerfar lagde passordet og han husker heller ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har prøvd å logge meg på som gjest, administrator o.l. Får ikke tilbakestilt passordet for har ikke den. Lånte pc for 5! år siden av svigerfar og trodde ikke han ville ha den igjen, men det vil han nå.... har spurt han flere ganger og fått beskjed om at nei den er skrot. greia er den at jeg tror det ligger noen avkledde bilder av meg og mannen..... Vil ikke lever tilbake en pc med slike bilder på. svigerfar lagde passordet og han husker heller ikke...

Restart dataen.

Deretter velger du at du vil boote up i Dos (det er forskjellig på alle pc'er tror jeg, men hos meg er det trykke på f8 akkurat når den starter, det står forklaring i startøyeblikket)

Så skriver du inn format c:\ tror jeg det er.

Da før du valget om du vil formatere med en advarsel om at alt blir slettet, så velger du ja (yes).

Da skal det ta en liten stund så er alt fra c:\ borte, gjør det samme om du har d/e/f:\ også.

Eller du kan prøve å sette inn Windows cd'en og se om du kan formaterer rett fra den. Dette får du spørsmål om stort sett med en gang du setter innn denne og restarter.

NB! Husk at da vil ALT tilbakestilles og all personlig data slettes!

Skrevet

Dette høres flott ut! Takk :) det gjør ingen ting om dette slettes, eller noe annet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...