Gå til innhold

vi felt tårer sammen og har hatt hemmeligheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må kalle henne min beste vennine som vi har delt hemmeligheter, gråt og lo sammen. selv om hun ikke bodde i norge, har vi hatt kontakt ( sms, tlf samtaler, msn osv) vi har besøkt hverandre og alltid var glade i hverandre. Men så fikk hun seg en ny jobb ( i en TV programm ) og ble veldig papulær og selvfølgelig opptatt med sin jobb. likevel prøvde jeg alltid å ringe henne, sende bursdags gaver osv. Men hun viste lite intresse av å kontakte meg etter hvert, dette har jeg merket senre, etter at jeg har ringt henne flere og flere ganger... til slutt tok hun ikke tlf når jeg ringte, og svarte ikke på mine smser lenger.

hva tror dere, og hva ville dere gjort hvis dere var meg?? jeg er jo veldig glad i henne, som sagt har vi delt hemmeligheter, felt tårer sammen. synd at vennskapet tar slutt :( ( Du kan aldri glemme en som du har gråt sammen )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen.... :/

Kanskje du kan sende en melding til henne hvor du skriver at du er glad i henne og lurer på om hun har det bra. At du er klar over at hun sikkert har det travelt i den nye jobben, men at du håper hun har det bra, og at du håper dere fortsatt kan være venner.

Skrevet

Shes just not that into you..

Hadde tatt et skritt tilbake og ikke "mast" mer. Om hun har blitt populær, så er det nok mange som vil ha en bit av henne, og hun har sikkert fått mange nye og (beklager å si dette), men mer spennende bekjentskaper.

Er hun interessert i å fortsette vennskapet, så tar hun nok kontakt.

Skrevet

Enig med mordi her. Vil hun ikke, så vil hun ikke. Bruk energien din på noen som gir deg noe tilbake! Husk at livet har mange faser, og ulike mennesker som bidrar i de ulike fasene. Ikke alle er ment å være med bestandig, og den ene kan lett få litt panikk om den andre tenderer til kvelning. Men det hender også at man finner tilbake til hverandre senere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...