Gå til innhold

Mannen ikke klar - jeg ønsker (flere) barn nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barnehagebarn, stabil inntekt, egen bolig etc.

Vi er enige om at vi ønsker flere barn begge to, men han klarer ikke å si noe om når han er klar for nestemann. Ingen grunn nevnt.

(Barna vi har er rolige, og det var de også som babyer.)

Jeg tenker aldersforskjell på barna, barnehageplass (-som er ingen garanti her vi bor), og at jeg ønsker å skifte jobb om ikke alt for lenge.

Som dere ser passer det veldig bra for meg nå.

Jeg er redd at tiden vil gå, og at når han plutselig er klar, da er ikke barneønsket like sterkt hos meg, og at jeg da føler meg ferdig med småbarn.

Måtte bare få det ut, få luftet tankene. Har ingen planer om å lure han eller noe. Vil gjerne høre fra andre i samme situasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så lett å få menn med på å få barn jeg...

Mistet håpet om nr.4 jeg nå (hans første evt)

Skrevet

Hei. Jeg kjenner så godt den følelsen du sitter med..... Jeg var bare for noen små uker siden i samme situasjon som deg. Jeg og mannen har to skjønne barn i barnehagen. Rolige og snille, og vi elsker dem over alt i hele verden.

Vi hadde tidligere snakket om å få ett tredje barn sammen, men da jeg for noen mnd siden begynte å ymte frempå at vi kanskje skulle prøve, så var han plutselig usikker!! Jeg skjønte ingenting.

Har nå klart å omvende han ;) Jeg satte av mye tid hvor vi bare pratet. Jeg pratet litt hver dag, samt mer andre ganger. Tilslutt forsto han at dette var veldig viktig for meg..... og ville gi meg et elskede barn til :)

Så nå er vi i prøvefasen.

Prøv å få han til å forstå hvor viktig det er for deg å få enda en til. At du ikke føler deg hel....

Lykke til, kjære deg! Håper dere finner en god løsning for begge to!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...