Gå til innhold

Iphonen min er død :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har virka helt fint i hele dag, putta den i lomma når jeg skulle handle og når jeg kommer hjem er den død? Den reagerer ikke på noe, får ikke til å skru den av eller på. Når noen ringer meg, ringer det vanlig i deres telefon, men hos meg er det stille...

Noen som har peiling på hva som kan være galt? Og hvordan fikse det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd iphone trikset med å holde inne knappen oppå og menyknappen samtidig til eplemerket kommer fram?

Skrevet
Har du prøvd iphone trikset med å holde inne knappen oppå og menyknappen samtidig til eplemerket kommer fram?

Prøvde det, men like død er den :(

Skjønner ikke hva som kan ha skjedd, altså - jeg har hverken mista den eller fått vann på den...

Men takk for tipset, uansett :)

HI

Skrevet

Du må holde knappene inne ganske lenge...

Skrevet

Min døde på den måten for kanskje en uke siden.

Måtte holde innn de to knappene i nesten 1 min.

Om det ikke hjelper sett i lader og prøv igjen

Skrevet

Oh-yess :D

Jeg holdt og holdt i ren forbannelse, og plutselig skudde den seg på :)

Tuuuusen hjertelig takk, alle sammen! Det er ganske utrolig hva man kan få hjelp til her inne :)

En strålende kveld ønskes dere alle :)

HI

• 2 uker senere...
Skrevet

Det samme skjedde med meg i dag. Jeg hørte på musikk, skrudde av musikken da jeg handlet, og da jeg kom ut fra butikken var den død.

Jeg tenkte å prøve svensketrikset, men er redd jeg mister alt som er på telefonen..... Gjør jeg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...