Gjest Miryks Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Kjæææære alle dere som pleier å sitere innlegg; VæR Så SNILL(!!!) å fjerne litt av innlegget etterhvert som det blir mer og mer som siteres. Det er litt frustrerende å få varsel om at noen har sitert et innlegg en har skrevet, også er det et sitat i et sitat (quoteception...), og overhodet ikke noe som er ment til seg selv. Det blir også veldig rotete når det er 15 sitater i ett og samme innlegg Spank you på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Kjæææære alle dere som pleier å sitere innlegg; VæR Så SNILL(!!!) å fjerne litt av innlegget etterhvert som det blir mer og mer som siteres. Det er litt frustrerende å få varsel om at noen har sitert et innlegg en har skrevet, også er det et sitat i et sitat (quoteception...), og overhodet ikke noe som er ment til seg selv. Det blir også veldig rotete når det er 15 sitater i ett og samme innlegg Spank you på forhånd. Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Kjæææære alle dere som pleier å sitere innlegg; VæR Så SNILL(!!!) å fjerne litt av innlegget etterhvert som det blir mer og mer som siteres. Det er litt frustrerende å få varsel om at noen har sitert et innlegg en har skrevet, også er det et sitat i et sitat (quoteception...), og overhodet ikke noe som er ment til seg selv. Det blir også veldig rotete når det er 15 sitater i ett og samme innlegg Spank you på forhånd. Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener Jeg tror hun mener at vi ikke skal kopiere hele den over
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Kjæææære alle dere som pleier å sitere innlegg; VæR Så SNILL(!!!) å fjerne litt av innlegget etterhvert som det blir mer og mer som siteres. Det er litt frustrerende å få varsel om at noen har sitert et innlegg en har skrevet, også er det et sitat i et sitat (quoteception...), og overhodet ikke noe som er ment til seg selv. Det blir også veldig rotete når det er 15 sitater i ett og samme innlegg Spank you på forhånd. Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener Jeg tror hun mener at vi ikke skal kopiere hele den over Hæ..?
Gjest Miryks Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Som sagt, humoren her inne.. Priceless!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Kjæææære alle dere som pleier å sitere innlegg; VæR Så SNILL(!!!) å fjerne litt av innlegget etterhvert som det blir mer og mer som siteres. Det er litt frustrerende å få varsel om at noen har sitert et innlegg en har skrevet, også er det et sitat i et sitat (quoteception...), og overhodet ikke noe som er ment til seg selv. Det blir også veldig rotete når det er 15 sitater i ett og samme innlegg Spank you på forhånd. Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener Jeg tror hun mener at vi ikke skal kopiere hele den over Hæ..? Nå merker jeg at jeg blir veldig usikker her. Hvordan da mener hun?
Tabitha Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Kjæææære alle dere som pleier å sitere innlegg; VæR Så SNILL(!!!) å fjerne litt av innlegget etterhvert som det blir mer og mer som siteres. Det er litt frustrerende å få varsel om at noen har sitert et innlegg en har skrevet, også er det et sitat i et sitat (quoteception...), og overhodet ikke noe som er ment til seg selv. Det blir også veldig rotete når det er 15 sitater i ett og samme innlegg Spank you på forhånd. Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener Jeg tror hun mener at vi ikke skal kopiere hele den over Hæ..? Deeet ville kanskje være lurt? Eller hva?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Takker og bukker for årets innlegg, og slenger meg med på oppfordringen! Blir gal av å scrolle nedover halve siden før man kommer til svaret.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #9 Skrevet 29. august 2012 Kjæææære alle dere som pleier å sitere innlegg; VæR Så SNILL(!!!) å fjerne litt av innlegget etterhvert som det blir mer og mer som siteres. Det er litt frustrerende å få varsel om at noen har sitert et innlegg en har skrevet, også er det et sitat i et sitat (quoteception...), og overhodet ikke noe som er ment til seg selv. Det blir også veldig rotete når det er 15 sitater i ett og samme innlegg Spank you på forhånd. Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener Jeg tror hun mener at vi ikke skal kopiere hele den over Som dette mener du?;-)
Musemorbr / Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Jeg er så helt og totalt enig. Man får jo en haug urelevante varsler. Jeg har en skikkelig dum telefon, så når folk siterer i det uendelige, bruker jeg flere minutter på å bla nedover for å komme til det de har skrevet nederst, bare for å finne ut at de har byttet tema helt og snakker om noe jeg ikke hadde trengt å lese engang.
Magia Skrevet 29. august 2012 #11 Skrevet 29. august 2012 Meeen, hvordan vet jeg hva jeg skal fjerne når quotes'ene er inni hverandre? Skjønner jo ikke alle tegnene... *krype tilbake under steinen jeg tydeligvis har bodd under*
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. august 2012 #12 Skrevet 29. august 2012 Oooooog så er det jo ikke nødvendig å sitere hovedinnlegget om det bare er det man svarer på- jeg mener, det er vel rimelig åpenbart..
Maracuya Skrevet 29. august 2012 #13 Skrevet 29. august 2012 Tror mange sliter med å få det til, har prøvd selv og stadig fått feilmeldinger. Det er ikke helt intuitivt.
Gjest Miryks Skrevet 29. august 2012 #14 Skrevet 29. august 2012 Hm, kanskje be moderator forklare hvordan det gjøres? Jeg er så håpløs til å forklare at jeg er litt flau...
Magia Skrevet 29. august 2012 #15 Skrevet 29. august 2012 Hm, kanskje be moderator forklare hvordan det gjøres? Jeg er så håpløs til å forklare at jeg er litt flau... Hah, kan det ikke selv en gang! Sånn, nå følte jeg meg bedre....
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #16 Skrevet 29. august 2012 Jeg er helt enig, men når jeg skal sitere noe, og fjerner alle quotene før den jeg siterer, får jeg beskjed om at det er noe feil med innlegget og jeg får ikke postet det. Så da blir det hele regla da, uansett om det er en eller tusen sånne quotes etter hverandre. Men hvis du forteller meg hvordan jeg kan gjøre dette, uten å måtte leite gjennom tråden for å finne når en ting ble skrevet første gang/evt hvordan jeg bare kan svare den siste som skrev så skal jeg gjerne begynne med dette. Gleden hadde også vært på min side;) Hehe. Sitere hovedinnlegget kan ofte være greit, da tråder veldig ofte sporer av meget fort her på dib, og når noen faktisk svarer hi da, så er det ingen som forstår, tror svaret er til noe annet. Men unødvendig når det er en av de første svarene/ tråden fortsatt handler om hovedinnlegget:P
Magia Skrevet 29. august 2012 #17 Skrevet 29. august 2012 Jeg tror hun mener at vi ikke skal kopiere hele den over Som dette mener du?;-) Testing, testing, 1, 2, 3
Magia Skrevet 29. august 2012 #18 Skrevet 29. august 2012 Ikke at jeg vet hva jeg gjorde, men skal prøve å gjøre det igjen en gang
Gjest Heartbroken Skrevet 29. august 2012 #19 Skrevet 29. august 2012 Jeg vet det er et problem, og det irriterer meg også - men jeg får det bare ikke til Uansett hva jeg gjør for å korte ned siteringene får jeg feilmelding Tar gjerne imot en mal for dummies, jeg altså
Gjest Miryks Skrevet 29. august 2012 #20 Skrevet 29. august 2012 Vet ikke om bildet sees, men. Jeg prøver. Jeg satte mine utrolige evner i Paint på prøve, og har markert opp alle sitatene i et innlegg som er sitert flere ganger. Linkene som markerer et sitat-start og [/ quote] som marker stopp, er merket. Altså, en må fjerne link og sitat-slutt. Passe på at om en fjerner en sitat-start, så må en også fjerne en [/ quote]. Herregud, det er ikke ofte jeg føler meg så fortapt som dette....
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #21 Skrevet 29. august 2012 Syns og det er irriterende med lange siteringer, men det er ikke enkelt å holde tungen rett i munnen når man skal slette litt. Er et tungvindt system, så kanskje det burde blitt gjort noe med, av de som er teknisk ansvarlige (eller hva tittelen er) på siden her..
Gjest Miryks Skrevet 29. august 2012 #22 Skrevet 29. august 2012 Syns og det er irriterende med lange siteringer, men det er ikke enkelt å holde tungen rett i munnen når man skal slette litt. Er et tungvindt system, så kanskje det burde blitt gjort noe med, av de som er teknisk ansvarlige (eller hva tittelen er) på siden her.. Ja, er enig der. Spesielt når det er de 15 sitatene på rad, så sliter jeg til tider med å skulle slette alt utenom det jeg faktisk vil sitere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå