BettyBoob Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Hei, 6åringen min har slått lilletåa si for 1,5 uke siden. Den er litt hoven, og er vond å ta på. Han har haltet bittelitt, men i dag spilte han innebandy uten problemer. Er vel uansett ikke noe de gjør med en brukket lilletå eller? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 De gjør ingenting med en brukket lilletå om den peker i riktig retning, om den står rett til værs brekker de den ned igjen men ellers ingenting. Har brukket lilletåa selv jeg, gjør vondt men ingenting å gjøre med. Gror fort på de små heldigvis.
BettyBoob Skrevet 29. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2012 Takk for svar den står i riktig retning, så da lar vi det være!
Lille♥mitt Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Jeg brakk lilletåen når jeg var 5. Haltet en stund, men det ble ikke gjort noe med, den grodde helt fint og har aldri merket noe til det. Slapp av
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Brakk selv lilletåa da jeg var ca 14. Var vondt å gå langt (gikk to mil fjelltur i ulendt terreng). Oppdaget etterhvert en liten kul på tåa og spurte legen en gang jeg var der. Han sa "den tåa har vært brukket, men den har grodd så fint så!". Tror ikke det er noe å gjøre noe med. Det gror av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå