Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Flere her som opplever at mooncup'en blir brun/misfarget etter ei stund til tross for god rengjøring? Jeg vasker den godt hver gang jeg tømmer den og steriliserer den når perioden er over.
endelig igjen Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Ja det blir de. Er ikke det tegn på at det er porer i silikonen da hvor det vil lagre seg bakterier?
Hybelkanina Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Min har ikke blitt det. Brukte den et års tid før jeg ble gravid igjen. Mulig det er forskjell på merkene, jeg har en som heter Lunette (kjøpt på Bæreglede)
endelig igjen Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Min har ikke blitt det. Brukte den et års tid før jeg ble gravid igjen. Mulig det er forskjell på merkene, jeg har en som heter Lunette (kjøpt på Bæreglede) Hvordan har du rengjort den?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Min Mooncup i klar silikon ble det. Jeg vasker den med sprit for å rengjøre den. Kjøpte en lilla Ladycup, der synes det i alle fall ikke.
Hybelkanina Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Min har ikke blitt det. Brukte den et års tid før jeg ble gravid igjen. Mulig det er forskjell på merkene, jeg har en som heter Lunette (kjøpt på Bæreglede) Hvordan har du rengjort den? Vasker den godt når jeg tømmer den og koker den før jeg legger den bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå