Gå til innhold

Smiler dere med eller uten tenner som vises?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg smiler aldri slik at tennene vises på bilder. Synes rett og slett det ser ordentlig teit ut! Ler på flere bilder, men det blir mer ekte på en måte.

Synes det ser så påtatt ut og oftest veldig lite kledelig.

Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smiler med tennene. Har ganske store tenner, så skal godt gjøres å smile ordentlig uten at de vises;) men så er de rette og hvite, og får ofte høre at jeg har så flotte tenner og vakkert smil:)

Skrevet

Jeg smiler med munnen lukket, men når jeg ler, er det så tennene vises. Dessverre. Har små, små tenner (skulle tro jeg aldri felte melketennene...), så det ser helt dumt ut. MASSE tannkjøtt vises, og jeg blir nesten kvalm om jeg ser meg selv på bilder der jeg ler.

Skrevet

MEd tenner. Jeg synes ikke det er så pent å smile uten tenner, det blir jo ikke noe ekte smil.

Skrevet

smiler og viser tenner;) burde vel egentlig ikke gjort det siden jeg har store gommer.. men, smilet er i allefall ekte :D

Skrevet

"SMIIIIL ME TENNERN"!

Har ei søster som er tannlege, og dette er noe hun alltid har sagt ;)

Så jeg smiler med tennene, men da er smilet mitt ekte også! Er lett å se om jeg faker et smil, så er bare å tenke på noe morsomt så kommer tennene frem og et "herlig" tannkjøttglis! :D

Skrevet

Smiler uten å vise tenner. Viser jeg tenner ser jeg litt ut som dette:

post-849101-0-76191800-1346257240_thumb.jpg

:D

Skrevet

Jeg smiler med hele ansiktet jeg! Noen her som har sett sola? Vel, sånn skinner jeg også! ;)

Skrevet

Med tenner. Om jeg smiler uten å vise tenner så ser jeg mer skummel enn hjertelig ut. Et smil med leppene sammen ser ofte "kunstig" ut, synes jeg.

Skrevet

Smiler alltid med tennene, men prøver å bare la de vises lite på bilder. Det ser nesten alltid best ut, for alle!

Så et triks om å se bra ut på bilder og da skal man bare ha et lite smil, der tenner bare vises bittelitt.

GliseBILDER ser bare fælt ut

Skrevet

Smiler med tenner, men uten øynene:-) Har brukt alt som finnes av regulerings utstyr i mine yngre dager, så da skal det jaggu vises:-D

Skrevet
Smiler med tenner, men uten øynene:-) Har brukt alt som finnes av regulerings utstyr i mine yngre dager, så da skal det jaggu vises:-D

Hehe, samme her, har også vært innom reguleringens verden, i hele 6 år!

Skrevet

Jeg smiler med tenner! På meg ser smilet kunstig ut hvis jeg holder munnen igjen. Heldigvis er tennene noe av det jeg er mest fornøyd med på meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...