Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Noen her som spiller bingo? På nett eller i lokale? Jeg prøvde i lokale i går og synes det var veldig gøy
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 jeg gjør det en sjelden gang i forbindelse med jobb, og det er faktisk ganske morsomt
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 jeg gjør det en sjelden gang i forbindelse med jobb, og det er faktisk ganske morsomt Hvor gjør du da dette? Tips til nettsteder? Vil helst spille for gøy. Ser jo at man fort kan blakke seg på dette om man satser penger så tenkte mest på gratis/spill.
Musemorbr / Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Jeg var på bingo en gang, kjøpte et brett og vant 1200kr. Nybegynnerflaks, heter det. Tok pengene og gikk, og har ikke tenkt å spille flere ganger. Holdt uansett på å stryke med der inne, blandt 30 storrøykere i et lite lokale. En dame sto og stekte vafler og man kunne ikke engang lukte det gjennom røyken. Nei, jeg er ingen bingodame jeg.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Jeg gjør det i lokaler hvor de har bingo. Røyking er vel ikke tillat i bingohaller lenger, så det er ikke et problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå