Gå til innhold

Flere som opplever hormon-"helvette" ??


Lille Fersken

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli sprø! i det ene øyeblikket smiler jeg å er hyggelig mot alle. Så!! plutselig...tåler jeg ikke tryne på noen. Oppgitt å irritert.. får lyst til å bare skriiike! haha! *flau*

 

Noen flere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gråt 3 ganger under en Bones episode igår.. Intens lyst til å dytte alle som kommer innenfor 60 cm radius.

 

Gråter av de minste ting og mannen kan ikke ha en enkel diskusjon med meg uten at det fører til tårer og kjefting fra meg om at han må hjelpe meg å håndtere meg fordi jeg klarer det ikke.

 

Jaaaada - rimelig ustabil;)

 

Men ellers rimelig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er absolutt ikke alene damer! Jeg får tårer i øynene av det meste... Jeg har mistet all tolmodighet, og begynner å gråte av at folk snakker til meg når jeg er trøtt. Oppi dette er jeg på en uke ferie hjemme til min mor.. Hun maser slik, og det gir veldig ofte reaksjoner fra min side. Mannen min har forstått dette og ringer flere ganger daglig slik at jeg kan lufte mine "hormonelle" tanker ;) jeg er med andre ord ikke enkel å ha i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinger som en berg-og dalbane her!!;-) Og ofte i denne sammenhengen; Trøtt-kvalm-SINT-sulten-trøtt-emosjonell-jegerverdensverstemamma/kone/venn/kollega - som har så kort lunte og til slutt ler jeg av meg selv;-) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...