Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Må da hele kroppen inn i den tommelen, eller dytter dem bare inn beina mine? Gruver meg så sinnsykt. Har gjort det en gang før, av nakken da, og holdt på å få skikkelig panikk der inne.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Regner med at de dytter deg inn med tærne først til litt over kneet. Så da ligger du med overkroppen utenfor Lukk øynene og syng haha, det gjorde jeg. Var inni tilsammen over 1 1/2 en gang og 40 min en annen gang. Sovnet nesten til slutt hehe Men hadde panikk i begynnelsen.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Da jeg tok MR av kneet, så var bare halve kroppen inni. Skulle du mot formodning inn med hele kroppen, så får du hodetelefoner med musikk og en ledning med en knapp du kan trykke på, hvis panikken tar overhånd. Jeg har klaustrofobi, men har overlevd ett par ganger i en sånn maskin som tar røntgen av hodet og det som har funket på min klaustrofobi, har selvfølgelig vært musikken og det at jeg lå med øynene igjen. Dette vil gå bra:)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Håper dem gjør det på den måten ja. Sist startet jeg med lukkede øyne og prøvde meg på mange lykkelige tanker. Holdt på å nikke over. Måtte lukke opp øya for å fikse å være der. Gruver meg salig.
Himmel og hav Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Da jeg tok av kneet så kjørte de meg inn slik at beina og hoftene var inni og resten var utenfor. Så fikk jeg hodetelefoner med radio i og "panikknapp" i handa. Gikk het fint for meg, selv om jeg hadde gruet meg for at jeg skulle få klaustrofobi.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Jeg fikk ikke musikk, så det er ikke alle som får det.. Men hodetelefoner fikk jeg og panikknapp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå