Gå til innhold

Sorry! Men spørr likevel,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier du å ha kle på deg når du har samleie? Hva vil din kjære, at du skal være helt naken eller bør ha evt. bh??

må si at jeg har veldig stygg mage etter fødsel, en hengende og rynkete mage med strekkmerker, liker jeg ikke min kjære se, og han har aldri sett magen min etter fødsel. jeg pleier å ha på meg korset, og liker å ha den på meg når vi har sex :)

før graviditet var det ikke noe problem, jeg koste meg å være naken under samleie.

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Alt ettersom.. Ved "en kjappis" så forsvinner vel bare de klærne som strengt talt må bort for å kunne utføre et samleie.. Men ellers varierer det fra å ha på en singlett, BH osv.

Skrevet

Jeg sover naken og legger meg derfor naken. Da blir sexen også splitter naken :D

Vi har alltid vært nakne ovenfor hverandre og elsker hverandres kropper. Har vært 100kilo, men selv da var han glad i kroppen min og meg for den jeg er :)

Men, som <3Barn&Engler<3 skriver så hender det jo (om sjelden) at vi tar en kjappis og da er det ikke så nøye.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg kunne vært naken hele dagen omså, jeg synes jeg ser flott ut - med strekkmerker og det hele :)

Jeg er sikker på at mannen din synes at du også ser flott ut. Ingen ting er vakrere enn kvinner som er komfortable i sin egen kropp.

Skrevet

Naken, bh, singlet. Alt ettersom. Som regel naken.

Skrevet

Som de andre her- det er litt tilfeldig, og alt etter hva som funker best der og da. Mannen min elsker meg for den jeg er, uansett vekt.

Skrevet

Det varierer her og... alt fra naken til bh/singlet/t-skjorte.

Mannen lar meg bestemme selv, men det er ikke sånn at han VIL at jeg skal ha på bh eller noe nei, da tror jeg at jeg hadde stussa litt :D

Skrevet

Naken, alltid naken...naken naken naken :-D Haha...

Føles bare merkelig med klær på.

Men alt er vel en vane.

Skrevet

Naken, alltid naken...naken naken naken :-D Haha...

Føles bare merkelig med klær på.

Men alt er vel en vane.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Naken med mindre jeg kler meg ut, men det er jo ikke for å skjule noe tvert imot faktisk.

Mannen din elsker deg vel i den kroppen du har:)

Skrevet

Å skulle bedrive lange forberedelser med å surre inn flopsemagen og klapseflagrepuppene (ikke lat som om du ikke vet hva jeg snakker om), blir alt for lite spontant for meg. Det tar vekk litt av stemningen. Så mannen min og jeg kjører "kom som du er konseptet", og det med stort hell. ;)

Skrevet

Jeg har skapet fullt av sexy babydolls, som jeg også sover i. Mannen tenner veldig på dem, så vinn/vinn :)

Skrevet

takk for svar vakre jenter :)

den magen som jeg har nå, det liker jeg rett og slett ikke. jeg har hatt litt mage før jeg fikk babay, og fikk opp i fra 60 til litt over 80 kg i graviditeten. selv om jeg er komt ned i vekt nå ( 66 kg nå) så henger magen min mye og er veeeeeldig rynkete nederst i magen. men jeg vet at min kjære er glad i meg, jeg liker ikke å vise den styggggggggggggggggggge magen min hehe hehe hehe

trener ikke i det hele tatt, så det tar laaaaaangt tid til jeg får litt strammere magen?? menme...

Skrevet

Naken :-)

Hvis det ikke det er en kjapp en på badet eller vaskerommet under barne tv ;-)

Skrevet

Naken og jeg har også en stygg hengemage med masse strekkmerker,men mannen er er mer opptatt av puppene og underlivet enn magen min :) Det er helt sikkert din mann også hi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...