Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 når man skal være meddommer? Bør man ha en slags drakt? Dressjakke med skjørt kanskje? Jeg skal begynne i januar. har lest at man skal ha vanlig pent antrekk. Men hva vil det si egentlig? Noen her som har vært meddommer og kan gi meg noen råd?
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Jeg skal være jeg og,normale fine klær skal du bruke:)ikke nødvendig med dressjakke,men ikke joggedress heller for å si det sånn hehe;)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Sort bukse eller skjørt, og en bluse er ganske vanlig..pass på utringninger..dressjakke er ikke noe must... Lykke til!
Himmel og hav Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Jeg har kledd meg som jeg kler meg på jobben. Pene bukser eller et skjørt, en anstendig topp, og et pen skjerf eller en strikkejakke. Pent hverdagstøy rett og slett. Blant mine meddommerkolleger har jeg sett alt fra mørk dress og slips til jeans og hettegenser, men de fleste ligger midt mellom der et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå