Gå til innhold

Oooh, 750,- i søskenmoderasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde 30% søskenmoderasjon var 5000,- (2500,- pr unge i mnd) minus 30%. Ikke 2500,- minus 30%.

Kan egentlig bare betale de 750,-. 750,- fra eller til har ikke akkurat mye å si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du ha søskenmoderasjon for begge barna? Du får jo selvfølgelig bare moderasjon for det søskenet som skal begynne i bhg.

Hvis de 750 kronene ikke har noe å si, så kan du jo heller donere dem til bhg hver måned? De blir sikkert glade for litt ekstra leker og sånt. Men det har du vel ikke tenkt å gjøre, har du vel? Du ville bare syte litt, tenker jeg...

Skrevet

Ja, skyt meg for at jeg er frustrert over at jeg bomma med 1000,-.

Jeg trodde faktisk at det var slik, 30 % for begge ungene. Når vi plutselig må finne 1000,- ekstra til barnehage, så sliter vi ekstremt. Jeg har ikke jobb, og sambo tjener ikke fett på vikarjobben sin.

Ja, det er lite jobber å få her.

Dagpengene fra NAV er en vits.

Skrevet
Ja, skyt meg for at jeg er frustrert over at jeg bomma med 1000,-. Jeg trodde faktisk at det var slik, 30 % for begge ungene. Når vi plutselig må finne 1000,- ekstra til barnehage, så sliter vi ekstremt. Jeg har ikke jobb, og sambo tjener ikke fett på vikarjobben sin. Ja, det er lite jobber å få her. Dagpengene fra NAV er en vits.

Så du sliter med å finne tusen kroner, men 750 er en vits? Snålt.

Skrevet

kjipt at du bommet med 1000kr men slik er det, vær glad du har 750kr i moderasjon :)

Skrevet

Kan ikke du bare drite i å svare når du likevel skal være bitch?

Trodde kvinner, av alle, skjønte at i slike situasjoner så er en ikke interessert i alt det logiske og dritt, men en klem hadde vært kjekt eller noen oppmuntrende og trøstende ord.

Må da være lov å være frustrert.

Dette skaper faktisk jævlig mye ekstra problemer for oss. At du heller vil svare ekkelt og lage kvalm er bare idiotisk.

Men takk, du ga meg bare enda et påskudd til å slutte å være her inne.

Skrevet

Heis ned seila litt!!!! du skriver i hovedinnlegget at 750kr er en vits og du like gjerne kan betale de, og så når noen sier at slik er det så kommer du med at det skaper trøbbel i økonomien, ser den veldig godt, men prøv heller og skrive hele storyen på en gang!!

Du skal se det ordner seg, har dere tenkt på og søke om stønad til barnepass fra nav?

Skrevet

Det er jo du selv som legger opp til det! Hadde du skrevet at du var lei for at du bommet med en tusenlapp fordi du har dårlig råd, så hadde svaret mitt vært et helt annet. Når du skriver som du gjør i hovedinnlegget framstiller du det som om du har god råd og at 750 kr er en fjert i havet og at du mener du burde hatt enda mer. Ser du ikke det?

Skrevet
Det er jo du selv som legger opp til det! Hadde du skrevet at du var lei for at du bommet med en tusenlapp fordi du har dårlig råd, så hadde svaret mitt vært et helt annet. Når du skriver som du gjør i hovedinnlegget framstiller du det som om du har god råd og at 750 kr er en fjert i havet og at du mener du burde hatt enda mer. Ser du ikke det?

Mente vel egentlig at når de likevel ikke gir mer enn 750,- avslag(?) imnd, så kunne de spart seg det.

Vi har så langt fra noe som kan kalles "god råd" som det er mulig å komme.

Vi har prøvd å søke hos nav. De mener fremdeles vi har for mye i måneden i inntekt... Hvordan de kom frem til det, er et sabla godt spørsmål.

Skrevet
Mente vel egentlig at når de likevel ikke gir mer enn 750,- avslag(?) imnd, så kunne de spart seg det. Vi har så langt fra noe som kan kalles "god råd" som det er mulig å komme. Vi har prøvd å søke hos nav. De mener fremdeles vi har for mye i måneden i inntekt... Hvordan de kom frem til det, er et sabla godt spørsmål.

Men selv om du bommet med tusen kroner, som jeg godt forstår er irriterende, så er det jo fint at du får 750 kroner i det minste? Hadde du syntes det var bedre med ingen rabatt i det hele tatt?

Skrevet

Hvorfor ikke bare ta barna ut av bhg, når du likevel ikke jobber??

Skrevet

Er du helt idiot? Jeg sier vi har dårlig råd. Jeg må finne jobb. Vil du ha forklaring på hvorfor der også?

FORDI VI Må HA PENGER.

Got it?

Skrevet

Hallo hun skrev jo at hun får dagpenger og da er det bra med bhg plass skulle hun måtte på kurs/ jobb el! ikke bare og ta barna ut av bhg da!

Skrevet
Er du helt idiot? Jeg sier vi har dårlig råd. Jeg må finne jobb. Vil du ha forklaring på hvorfor der også? FORDI VI Må HA PENGER. Got it?

Uhu, skikkelig humørspreder du.....Og i tillegg forventer du ordentlige svar. Jekk deg ned noen hakk først, så skal du se at folk er litt hyggeligere. Spørre om folk er helt idiot. Jaja på andre kjenner man seg selv......

Skrevet (endret)
Er du helt idiot? Jeg sier vi har dårlig råd. Jeg må finne jobb. Vil du ha forklaring på hvorfor der også? FORDI VI Må HA PENGER. Got it?

Kanskje ikke så rart du ikke finner jobb...? Ville aldri ansatt noen som er så frekk og ufin som det du fremstår som her HI.

Vær glad bhg er så billig som det er du. Er ikke så mange år siden en plass kostet 4000-5000 kr måneden, så er blitt myyyye billigere! Kjipt så klart at du har tenkt feil, men det er jo faktisk ikke noen andre sin feil en din egen. Noe det ikke ser ut for at du klarer å ta på egen kappe.

Endret av Alva♂♂♂♀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...