Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Nå er jeg så lei av å gå rundt med daskete bh'er og ikke føle meg vel. Jeg har prøvd mange av de kjente merkene. Kjøpte også en til over 500 kr på Change, men den har ikke god nok støtte. Stroppene er for smale og jeg får vondt i skuldrene. Når jeg ikke ammer bruker jeg minimizer bh'er. Noen som har tips til en knallgod (amme) bh? Trenger ca str 75G.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Jeg har to fra change, synes de er kjempegode. Jeg har en fra "Den kule mage" også den er mer som en usynlig bh, ikke med spiler ol. God den også. Jeg har størrelse 75H.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Jeg kjøpte på KappAhl, sånne helt enkle, uten spiler eller "fyll" i koppen, nesten som en vanlig sport-bh, bare at de kunne åpnes for amming. De var kjempebehagelige, med brede stropper, og stoff og fasong som gjorde at de enorme puppene mine (70H) ikke hang eller falt ut. Du må vel bare prøve deg frem
L-8 Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Signerer Change! Kjempegode! Jeg har også 75H.
Følelsesvims Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Jeg har god erfaring med bh'ene fra bravissimo.com (har ikke prøvd amme-bh'ene da), bruker ikke annet Bare husk at hvis du bestiller for mer enn ca 18 pund, må du betale toll og moms, og da må du legge på ca 1/3 på totalprisen
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Kjøpte amme bh fra Marinka:) str 70 G de er supre! Bruker de som sove bh nå pga bra støtte:) Bruker Change til vanlig må på spsesial Butikk for å få min str:(
Hybelkanina Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Jeg har god erfaring med bh'ene fra bravissimo.com (har ikke prøvd amme-bh'ene da), bruker ikke annet Bare husk at hvis du bestiller for mer enn ca 18 pund, må du betale toll og moms, og da må du legge på ca 1/3 på totalprisen Jeg var nettopp inne på bravissimo, men leter etter størrelsesguide. Finner ikke noe, er det jeg som er blind? Vet du hvor man finner den du som pleier å handle der?
Følelsesvims Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Jeg har god erfaring med bh'ene fra bravissimo.com (har ikke prøvd amme-bh'ene da), bruker ikke annet Bare husk at hvis du bestiller for mer enn ca 18 pund, må du betale toll og moms, og da må du legge på ca 1/3 på totalprisen Jeg var nettopp inne på bravissimo, men leter etter størrelsesguide. Finner ikke noe, er det jeg som er blind? Vet du hvor man finner den du som pleier å handle der? Det er et problem med Bravissimo, de liker ikke mål og sånt for størrelser Jeg har handlet der når jeg har vært på tur, og bare bestilt samme størrelse over nettet. Ta en titt på de bh'ene du har, ofte står størrelsen oppgitt i "forskjellige" mål. På den bh'en jeg fant nå i farta står det EU 70F ("norske" størrelser), det tilsvarer UK/USA 32 F Ellers får du bare google og se om du finner omregningstabeller, og ta det litt ca... Hvis jeg er i tvil går jeg heller en cup opp og en str ned rundt ryggen, har fungert ganske bra De vanligste "feilene" folk gjør er jo for liten cup og for stor rundt ryggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå