Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 har nå i 3 år hatt en fast stilling i jobben min, på kontrakten min står det kun at jeg er en butikkmedarbeider. men sjefen min sier at jeg har ansvaret for den daglige driften i butikken. pga av dette er det jeg som får all kjeft om det er noe som har skjedd, med feil osv.. ting som ikke har blitt kjøpt inn eller ting som ikke har blitt solgt før det blir for gammelt.... merker også på det med ferien at jeg er den siste som får bestemme når jeg får ferie.. jeg har ikke fått bestemt min egen ferie siden jeg begynte her.. men kun blitt satt opp... jeg og min kjære tenkte å ta oss en 2 ukers tur til syden rundt høstferien da det er enklere med ekstravikaren til å jobbe pga fri fra skolen. h*n andre som også jobber i butikken sammen med meg har nettopp begynt og alt sitter ikke helt inne, derfor får jeg kanskje ikke 2 uker alikevel, selv om jeg har fått ja. grunnen til at jeg fikk kanskje nei nå er pga jeg fant ut at sjefen skal på ferie til syden selv i høstferien, selvom jeg jeg fikk ett ja av han tidligere i sommer.. er ikke det litt dårlig å trekke tilbake ferien til en ansatt fordi sjefen selv skal på feire?? har kun hatt 3 av 7 uker ferie ( da jeg overførte 2 uker fra i fjor) og sjefen har hatt 5 uker selv... blir jeg hersa med eller bør jeg forvente meg dette ??
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Dette skal du ikke finne deg i!! Hadde sett etter ny jobb. Reis på ferie som planlagt du!
Cimorene Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Huk tak i fagforeninga di, om du er innmeldt eller meld deg inn asap, for dette er slettes ikke greit på noen som helst måte! Du burde kreve høyere lønn og ny arb.kontrakt siden du klart har ansvar utenom din gjeldende stilling. Og ja, du blir hersa med, big time. Og sjefen din kommer tydeligvis unna med det og kommer til å fortsette med det så lenge han har mulighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå