Fru Tuttemor Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Jeg har skikkelig vondt etter fødsel,kan nesten ikke sitte..området rundt klitoris kjennes helt rart ut (støl?) Stingene strammer og hver gang jeg hoster kjennes det ut som hele underlivet ramler ut,er det pga musklaturen er rævva? Hemoridene verker og lurer på om rompehullet noen gang skal se normalt ut igjen..
iok med sønn <3 Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Jeg måtte ha hjelp med både å reise meg å sette meg ned etter fødsel. Det er sårt, men det skal gå over! Hvor lenge siden er det du har født?
Fru Tuttemor Skrevet 29. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2012 En uke idag.. ja å røys seg å sett seg må planlegges..
Ikkesåallerværst Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Hadde mye problemer, vondter og ubehag første gangen, ja. Blant annet i klitoris.. En uke er jo kort tid mtp hele gi men det er jo lang tid å ha vondt. Kanskje du skulle få lege til å se på det? Ellers kan jeg anbefale grønnsåpebad og isbind (hell vann på et bind, putt det i fryseren og så i en sokk når det er fryst, så legger du det i trusa som et bind). Muskulaturen har jo fått kjørt seg, så derfor føles det nok som alt ramler ut.. Det går seg til, men knipeøvelser er gull verdt.
Fru Tuttemor Skrevet 29. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2012 Ja kniper å holder på:-) kjennes så rart ut rundt klitorisn,som om musklaturen (om der er noen) der blir støl av knipingen..Takk for tips med det bindet..hørtes kaldt ut men godt:-)Kjøpte meg ac3 idag så håper det hjelper fort...
Lulle_06_09_13 Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Har 2 fødsler bak meg, og begge gangene har jeg vært øm i klitoris etterpå. Spesielt etter nr. 2, da hadde blæra ramla litt ned. Så jeg tror det er den som ligger å trykker litt på nerver, enten det eller så har de fått seg en liten "strekk" hihi:-) Hvis du har vondt i sting o.l. ikke nøl med å sjekke dette. Jeg var dum nok til å tro at det var normalt og at det var greit å ha vondt i etterkant, men det viste seg at alt hadde løsna (ble klippet)...Ser ikke mye fint ut i dag..
LØVEN1 Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 10 dager siden fødsel i dag, er øm men begynner å merke at ting bedrer seg. Hadde store hemoroider etter fødselen (dåne) men var på apoteket og fikk en krem som heter Sheriproct (kortison i, skal maks brukes i 1 uke) denne har hjulpet betraktelig. Ellers øm i underlivet, tenker det er normalt men enig med Lulle over her som sier du ikke bør nøle med å få stingene sjekket, de kan faktisk ha "raknet". Lykke til
Fru Tuttemor Skrevet 30. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2012 Iiiik raknet?? Hjelpes...skal ringe legen jeg tror jeg..o_O Har skikkelig ont men er mest fra hemoridene nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå