rosa og en blå Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Han er utilpass, tett nese (kansje øreverk) sover dårlig men spiser godt og har mange gode bleier. Feber: 37,5-38,5 Han er 10-11 uker gammel.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 I og med at han er under 3 mnd og har feber ville jeg tatt en telefon til lege og hørt hvertfall
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 da snuppa mi var 4 uker og hadde feber fikk vi beskjed av legen/legevakta at barn under tre måneder skal sjekkes av lege hvis de har feber - uansett!! Så jeg ville ringt legen og spurt jeg..
rosa og en blå Skrevet 29. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2012 Ok. Føle selv eg burde ringe. Men han hadde feber to ganga før 38. Og legen kalte meg hysterisk mor og sikkert pga vi mødre klær på barna for mye. Eg var ikke enig da han går i body osv. Men nå er han forkjølet i tillegg. Storebror fikk rs-vitus når ham ca var 3 mnd. Men legen gir vel ikke noe medisin el uansett.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 har du en annen lege du kan snakke med? enten en privatklinikk ala Volvat, eller hva med å ringe helsesøster? Det er vel en lege på helsestasjonen.. Jeg synes det er drøyt å bli møtt med kommentarer som "hysterisk mor" og for mye klær.. #3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå